طراحی کتابخانه‌ی اسپاتیفای برای اندروید و آی‌اواس تغییر کرد - تکفارس 
طراحی کتابخانه‌ی اسپاتیفای برای اندروید و آی‌اواس تغییر کرد - تکفارس 

طراحی کتابخانه‌ی اسپاتیفای برای اندروید و آی‌اواس تغییر کرد

افشین نوری
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 21:12
اسپاتیفای

اسپاتیفای با وجود اینکه یک سرویس عالی برای پخش آنلاین موزیک است، اما مدت زمان طولانی است که طراحی بخش کتابخانه آن تغییر چندانی نکرده است. خوشبختانه طراحی جدید این بخش، توانسته معایب آن را برطرف سازد و کار ناوبری را راحت‌تر کند. در تغییرات جدید، تب “Your Library” به‌کلی حذف شده و ناوبری سریع‌تری از طریق مجموعه‌ی پلی‌لیست‌ها، آرتیست‌ها و آلبوم‌ها ارائه شده است.

مطالب مرتبط:

اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند، فیلترهای پیش‌فرض برای پلی‌لیست‌ها، آرتیست‌ها، آلبوم‌ها، پادکست‌ها و شوهاست. این فیلترها بسیار مفید و کاربردی هستند. همچنین یک دکمه جدید اضافه شده که امکان انتخاب بین حالت نمایش لیستی یا شبکه‌ای را فراهم می‌کند. انتخاب حالت نمایش شبکه‌ای برای زمانی که شما موزیک را داخل خودرویتان پخش می‌کنید بسیار عالی است.

قابلیت جدید دیگر، مرتب کردن کتابخانه براساس آخرین موزیک‌های پخش‌شده، آخرین موزیک‌های اضافه‌شده یا براساس حروف الفبا یا نام ایجادکننده است. درنهایت، شما امکان پین کردن پلی‌لیست‌های موردعلاقه خودتان را خواهید داشت، بنابراین صرف‌نظر از اینکه کتابخانه خود را چگونه مرتب کرده باشید، این پلی‌لیست‌ها را همیشه در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

به‌روزرسانی جدید هم‌اکنون برای برخی کاربران ارائه شده و اگر تا الان را دریافت نکرده‌اید احتمالاً تا آخر هفته آن را دریافت خواهید کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید