تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ ایکس - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ ایکس - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ ایکس

مهدی ملکی
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 20:07
شیائومی می 11 ایکس

می ۱۱ ایکس جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی شرکت شیائومی است که در کشور هند عرضه شده است. گوشی می ۱۱ ایکس پرو که عضو دیگر این سری از گوشی‌های شرکت شیائومی است، هفته‌ی پیش عرضه شده بود. می ۱۱ ایکس در اصل همان گوشی ردمی K40 پرو و پوکو F3 است که با نامی دیگر در کشور هند عرضه شده است. این گوشی‌ها هیچ تفاوتی با هم نداشته و تنها نام آن‌ها متفاوت است.

دلیل تغییر نام این گوشی به می ۱۱ ایکس این است که در کشور هند برند ردمی با گوشی‌های اقتصادی و برند پوکو نیز با گوشی‌های پایین‌رده شناخته می‌شوند. از آن‌جایی که قیمت این محصول از دیگر گوشی‌های شیائومی در کشور هند گران‌تر بوده، با برند ممتاز می عرضه شده است.

این گوشی ۲۹،۹۹۹ روپیه (۴۰۰ دلار) قیمت داشته و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ شرکت کوالکام، صفحه نمایش امولد ۱۲۰ هرتز، سه دوربین در قسمت پشتی و باتری ۴،۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۳۳ واتی استفاده کرده است. می ۱۱ ایکس در مقایسه با گوشی وان‌پلاس ۹R که مشخصات مشابهی دارد، ۱۳۵ دلار ارزان‌تر است. شیائومی این محصول را به همراه آداپتور شارژ ۳۳ واتی، کابل USB 2.0 و محافظ سیلیکونی عرضه کرده است.

مطالب مرتبط:

گوشی شیائومی می ۱۱ ایکس طراحی جذابی داشته و با قاب باریک، ناچ کوچک و بدنه‌ی براق خود ظاهری مشابه گوشی‌های پیشرفته‌تر دارد. این گوشی در سه رنگ سیاه، سفید و نقره‌ای عرضه شده و ۱۹۶ گرم وزن دارد. با این وجود، به لطف قطر ۷٫۸ میلی‌متری گوشی کارکردن با آن لذت‌بخش است.

شیائومی در قسمت بالایی صفحه نمایش از یک دوربین سلفی ناچ کوچک استفاده کرده است. این دوربین توسط یک حلقه‌ی نقره‌ای محاصره شده است (همانند گوشی‌های سامسونگ) که باعث شده تا ناخواسته توجه کاربر به سمت این دوربین جلب شده و کوچک‌بودن دوربین سلفی زیاد به چشم نیاید.

دکمه‌ی پاور در قسمت کناری (سمت راست) گوشی قرار گرفته و حسگر اثر انگشت گوشی نیز درون این دکمه جای گرفته است. همچنین در قسمت بالایی این گوشی یک بلستر مادون قرمز و همچنین شیارهای بلندگو قرار گرفته است. شیار سیم‌کارت گوشی در قسمت پایین آن جای گرفته و در کنار آن یک درگاه USB 2.0 و یک شیار بلندگو قرار دارد. شما می‌توانید جعبه گشایی این دستگاه را در زیر مشاهده و یا در دو کیفیت دریافت کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید