همکاری مدیرعامل پیشین فراری با تولیدکننده‌ای چینی برای تولید یک ابرخودرو - تکفارس 
همکاری مدیرعامل پیشین فراری با تولیدکننده‌ای چینی برای تولید یک ابرخودرو - تکفارس 

همکاری مدیرعامل پیشین فراری با تولیدکننده‌ای چینی برای تولید یک ابرخودرو

علیرضا فاضل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 19:11
Hongqi S9 خودرو چینی

یر طبق اخبار رسمی، تولیدکننده خودروی چینی یعنی Silk-FAW، آمدئو فلیسا (Amedeo Felisa) را به عنوان مشاور ویژه خود در امور تولید و تبلیغات بین‌المللی برگزیده است. آمدئو فلیسا که سابقه‌ای ۲۶ ساله در رهبری برند ایتالیایی فراری دارد، می‌تواند در تعیین و تبیین استراتژی‌های این کمپانی شرقی بسیار تأثیرگذار  باشد. بر طبق این گزارشات، این کمپانی در برخی از شاخه‌ها به وی اختیار تام بخشیده است.

حال با استخدام این مدیر با تجربه، برنامه کلی این کمپانی برای آینده چه خواهد بود؟ یکی از اهداف اصلی Silk-FAW تولید اتوموبیل‌های سوپراسپورت با کیفیت بالا است که نه تنها در چین، بلکه در سراسر جهان قادر به رقابت با دیگر برندهای حاضر باشد.از جمله سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه این کمپانی در تولید خودروهایی هیبریدی تحت برند Hongqi صورت گرفته که قرار است در کشورهای ایتالیا و چین عرضه گردند.

مطالب مرتبط:

این کمپانی برای اولین بار سری Hongqi را در نمایشگاه خودرو شانگهای که در ماه گذشته برگزار شد، معرفی نمود. سری اول اتوموبیل‌های این برند با پسوند S عرضه خواهند شد که ما توانستیم برای اولین بار طرح‌هایی را از Hongqi S9 را در شانگهای مشاهده نماییم. این خودروی سوپراسپورت ۱۴۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و توسط طراح سابق فولکس‌واگن، والتر دا سیلوا (Walter de Silva) طراحی شده است. وی هم‌اکنون به عنوان طراح ارشد Silk-FAW به فعالیت می‌پردازد و طراحی تمام خودروهای سری S برند Hongqi بر عهده اوست.

کمپانی Silk-FAW از سال ۲۰۱۳ مسئولیت ساخت خودروهای دولتی متعلق به دولت چین را بر عهده دارد، اما همان‌‌گونه که خواندید، این تولیدکننده دیگر محدود به تولید اتوموبیل‌های رسمی نخواهد بود. خودروی Hongqi S9 مجهز به یک موتور هیبریدی V8 بسیار قدرتمند خواهد بود. تخمین زده می‌شود که این اتوموبیل شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۱٫۹ ثانیه خواهد پیمود و سرعت نهایی آن چیزی در حدود ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.