ایسوس زنفون ۸ گواهی IP68 را دریافت کرد - تکفارس 
ایسوس زنفون ۸ گواهی IP68 را دریافت کرد - تکفارس 

ایسوس زنفون ۸ گواهی IP68 را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 17:35
ایسوس زنفون 8

گوشی ایسوس زنفون ۸ در تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) عرضه خواهد شد و قرار است که این گوشی از عملکرد خیره‌کننده و سایز فشرده‌ و کوچکی برخوردار باشد. براساس اخبار گذشته، این گوشی از دوربین سلفی پانچ‌ هول و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد.

امروز شرکت ایسوس در توییتر اعلام کرد که گوشی زنفون ۸ موفق به دریافت گواهی IP68 شده و از این رو، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

مطالب مرتبط:

ایسوس زنفون 8

شرکت ایسوس از سال ۲۰۰۵ وارد صنعت گوشی‌های هوشمند شده و از سال ۲۰۱۲ گوشی‌های خود را به بازار عرضه کرده است. با این وجود، تا به حال هیچ یک از گوشی‌های این شرکت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نبوده است.

با این حال، دربافت گواهی IP68 شک و تردیدهایی را نسبت به این گوشی ایجاد کرده است. اگر زنفون ۸ از دوربین پانچ هول استفاده کرده و در برابر آب مقاوم باشد، آیا این یعنی شرکت ایسوس مکانیزم دوربین چرخشی را که در گوشی‌های پرچمدار قبلی خود استفاده کرده بود، در گوشی زنفون ۸ حذف کرده است؟

همچنین آیا ایسوس واقعاً موفق شده تا قسمت‌های چرخشی دوربین را ضد آب طراحی کند؟ آیا گواهی IP68 این گوشی تنها برای نسخه‌ی خاصی از آن است؟ برای دریافت پاسخ این سوال‌ها باید ۹ روز دیگر را تا رونمایی رسمی از آن منتظر ماند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.