فیس بوک استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Onward را خریداری کرد - تکفارس 
فیس بوک استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Onward را خریداری کرد - تکفارس 

فیس بوک استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Onward را خریداری کرد

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:46
آکیولس کوئست

فیس بوک عضو جدیدی به استودیوی آکیولس (Oculus) خود اضافه کرده است.  این شرکت، استودیوی Downpour Interactive، توسعه‌دهنده‌ی بازی Onward را خریداری کرده است. Onward یک بازی شوتر چندنفره‌ی اول شخص و مبتنی بر واقعیت مجازی (VR) است. فیس بوک جزئیات مالی این قرارداد را فاش نکرده ، اما گفته است که مالک کل استودیوی Downpour Interactive شده است.

مطالب مرتبط:

شاید این سوال برای خیلی از گیمرها پیش بیاید که حالا بعد از خرید Downpour ، آینده بازی Onward چه خواهد شد؟ باید بگوییم که فیس بوک همچنان به پشتیبانی خود از این بازی بر روی همه پلت‌فرم‌هایی که این بازی هم‌اکنون روی آن‌ها قابل‌دسترس است ادامه خواهد داد. از جمله‌ی این پلت‌فرم‌ها می‌توان به سرویس استریم (Steam) اشاره کرد که Onward برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ روی این پلت‌فرم عرضه شد. استودیوی Downpour Interactive با پشتیبانی مالی فیس بوک قصد دارد پروژه‌های جدیدی را شروع کند. هرچند این استودیو به جزئیات این پروژه‌ها اشاره نکرده، اما گفته است که قصد دارد «تجربه بازی را برای افراد بیشتری امکان‌پذیر سازد.»

فیس بوک در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در بخش استودیوهای واقیعت مجازی کرده و از اواخر سال ۲۰۱۹ استودیوهایی مانند Beat Games ،Sanzaru Games و از همه مهمتر Ready at Dawn را خریداری کرده است. استودیوی Ready at Dawn تابستان امسال جدیدترین بازی خود به نام Lone Echo II را منتشر خواهد کرد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.