ویدیو تست‌های دوام هواوی میت X2 را ببینید - تکفارس 
ویدیو تست‌های دوام هواوی میت X2 را ببینید - تکفارس 

ویدیو تست‌های دوام هواوی میت X2 را ببینید

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:56
هوآوی میت ایکس ۲

گوشی‌های هوشمند تاشو در مقایسه با هندست‌های معمولی، بسیار ظریف هستند و باید هنگام استفاده از آن‌ها مراقیت بیشتری به عمل آورد. البته شاید فکر کنید که آن‌ها در تست‌های دوام عملکرد بسیار ضعیفی دارند، اما برای روشن شدن این موضوع فردی به نام زاک (Zack) از کانال JerryRigEverything تصمیم گرفته تا جددیترین و بهترین گوشی تاشو هواوی یعنی میت X2 را تحت تست‌های دوام، مانند خراش، خم کردن و سوزاندن قرار دهد. در ویدیوی زیر می‌توانید این تست‌ها و نحوه عملکرد گوشی را مشاهده کنید.

در ابتدا، نمایشگر گوشی که با یک لایه‌ی شیشه پوشانده شده است تا سطح ۶ خراش داده می‌شود و این کار تا سطح ۷ که خراش‌های عمیق‌تری را ایجاد می‌کند ادامه می‌یابد.

دانلو ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

در زیر لایه شیشه‌ای، یک نمایشگر پلاستیکی قرار دارد که خراش‌ها را تا سطح ۲ و سپس تا سطح ۳ تحمل می‌کند. حتی با ناخن انگشت هم می‌توان خراش‌هایی در این نمایشگر ایجاد کرد. نمایشگر بیرونی یا همان شیشه‌ای می‌تواند شعله آتش را به مدت ۲۵ ثانیه تا رسیدن به مرز سفید شدن و خراب شدن تحمل کند. نمایشگر داخلی هم بعد از حدود ۱۰ ثانیه سیاه شده و کارایی خودش را از دست می‌دهد.

مطالب مرتبط:

درنهایت، تست خمش روی میت X2 انجام می‌شود و نشان داده می‌شود که این گوشی نه در جهت راست و نه در جهت مخالف خم نمی‌شود و این موضوع واقعاً فوق‌العاده است، چراکه حتی برخی از گوشی‌های گیمینگ هم با چند بار خم شدن شکسته می‌شوند. البته میت X2 نیز سرانجام و بعد از خم کردن‌های زیاد می‌شکند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید