ایرپاد ریلمی بادز Q2 با قابلیت‌های جدید معرفی شد - تکفارس 
ایرپاد ریلمی بادز Q2 با قابلیت‌های جدید معرفی شد - تکفارس 

ایرپاد ریلمی بادز Q2 با قابلیت‌های جدید معرفی شد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:04
ریلمی بادز Q2

ریلمی از جدیدترین پوشیدنی صوتی خود یعنی ایرپاد بادز Q2 رونمایی کرد. این ایرپاد بی‌سیم، از همان طراحی بادز Q استفاده می‌کند، اما دارای ویژگی‌های جدیدی مانند حالت بهبودیافته بازی (Game Mode)، استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب و قابلیت نویز کنسلینگ محیطی (ENC) است. البته این قابلیت برخلاف نویز کنسلینگ فعال، فقط برای تماس‌ها کاربرد دارد.

مطالب مرتبط:

ریلمی بادز Q2 برخی از قابلیت‌های خوب مدل قبلی را حفظ کرده است که از آن جمله می‌توان به ۲۰ ساعت عمر باتری با ۱۰ دقیقه شارژ برای پخش ۲ ساعت موزیک اشاره کرد. متاسفانه ایرپاد بادز Q2 همچنان پورت microUSB را حفظ کرده و ریلمی تصمیم گرفته است همچنان از درایور ۱۰ میلیمتری Bass Boost برای آن استفاده کند.

ریلمی بادز Q2

وزن هر کدام از گوشی‌های بادز Q2 فقط ۴.۱ گرم است که در دنیای ایرپادها وزن بسیار سبکی محسوب می‌شود. همچنین یک پنل لمسی روی هر کدام از گوشی‌ها وجود دارد که اجازه اجرای برخی ژست‌ها مانند پخش/توقف، پاسخ به تماس‌ها یا روشن/خاموش کردن حالت بازی را می‌دهد.

درباره حالت بازی باید بگویم که ریلمی بهبود بزرگی را در این بخش انجام داده است. این قابلیت با فشار دادن همزمان هر دو گوشی ایرپاد فعال می‌شود و با وجود اینکه عمر باتری با این قابلیت کاهش می‌یابد، اما تاخیر پاسخ‌دهی آن فقط ۸۸ میلی‌ثانیه است که ۵۰ درصد بهتر از ایربادز Q است.

همانطور که گفته شد قابلیت نویز کنسلینگ محیطی فقط در طول تماس‌های تلفنی کار می‌کند. این قابلیت، با استفاده از یک الگوریتم، صداهای خارجی را مخصوصاً در محیط‌های شلوغ و پرصدا مانند سوپرمارکت یا اداره فیلتر می‌کند.

ریلمی بادز Q2 می‌تواند به‌طور لحظه‌ای به هر دستگاه بلوتوث‌دار وصل شود. ضمن اینکه با اپلیکیشن Realme Link می‌توان برخی از ژست‌های آن را شخصی‌سازی کرد. این ایرپاد در رنگ‌های مشکی و آبی معرفی شده و هم‌اکنون در پاکستان عرضه شده است و قیمت آن در کشورهای آسیایی حدود ۲۶ دلار خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید