فروش ۵۰ هزار دستگاه ریلمی Q3 5G و Q3 پرو ۵G در اولین روز عرضه - تکفارس 
فروش ۵۰ هزار دستگاه ریلمی Q3 5G و Q3 پرو ۵G در اولین روز عرضه - تکفارس 

فروش ۵۰ هزار دستگاه ریلمی Q3 5G و Q3 پرو ۵G در اولین روز عرضه

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:13
ریلمی 8 5G

ریلمی اعلام کرد که این شرکت بیش از ۵۰ هزار دستگاه از گوشی‌های سری جدید Q3 فروخته است. هندست‌های ریلمی Q3 5G و Q3 پرو ۵G از دیروز فروش خود را شروع کرده‌اند و احتمالا فروش خوبی خواهند داشت. عضو سوم این سری، ریلمی Q3i 5G است که هفته پیش و درست یک ساعت بعد از معرفی سری Q3 عرضه شد.

مطالب مرتبط:

قیمت گوشی‌های ارزان‌قیمت این سری، از ۱۰۰۰ یوان چین (۱۵۵ دلار) برای مدل Q3i شروع می‌شود (این گوشی تا یک هفته‌ی دیگر دارای تخفیف ۱۰۰ یوانی خواهد بود) و مدل‌های Q3 5G و Q3 پرو ۵G که مجهز به چیپست‌های رده‌بالاتر، نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی، دوربین‌های بهتر و شارژ سریع‌تری هستند به‌ترتیب ۱۳۰۰ یوان (۲۰۰ دلار) و ۱۶۰۰ یوان (۲۵۰ دلار) قیمت دارند.

ریلمی Q3 5G

این سه مدل هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی ریلمی قابل خرید هستند، هرچند ارسال آن‌ها به درب منزل مشتریان ممکن است کمی مدتی طول بکشد.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، عدد ۵۰ هزار دستگاه، در مقابل ۱ میلیون دستگاهی که گوشی‌های سری Q2 در شش ماهه اول عرضه‌ی خود فروختند عدد بسیار کمی است. البته این فروش‌ها فقط مربوط به داخل چین می‌شدند و فروش‌های خارج از چین را شامل نمی‌شدند. ریلمی Q2 بعداً با نام ریلمی ۷ ۵G در بازارهای غربی و با نام نازارو ۳۰ پرو ۵G در هند عرضه شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید