سامسونگ از لپ تاپ اقتصادی گلکسی بوک گو رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ از لپ تاپ اقتصادی گلکسی بوک گو رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ از لپ تاپ اقتصادی گلکسی بوک گو رونمایی کرد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:38
لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک گو

سامسونگ این روزها در حال رونمایی از لپ تاپ های جدید خود است. این شرکت بعد از معرفی پنج لپ تاپ، حالا یک لپ تاپ ویندوزی مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرده است.

مطالب مرتبط:

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک گو (Galaxy Book Go) مجهز به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷c کوالکام و نسخه ARM ویندوز ۱۰ است. این لپ تاپ، بدون فن بوده و دارای نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل است و در داخل خود ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD دارد.

نمایشگر دستگاه از نوع لمسی نیست و قطعات آن طوری انتخاب شده‌اند که هزینه‌های لپ تاپ پایین نگه داشته شود. با این‌حال، گلکسی بوک گو دارای استاندارد دوام Mil-810G است که به آن اجازه می‌دهد تا افنادن از ارتفاع ۱.۲ متری را تحمل کند و در برابر گردوغبار مقاوم باشد. وزن دستگاه ۱.۳۹ کیلوگرم است.

سامسونگ گلکسی بوک گو دارای دو درگاه USB-C، یک پورت USB-A، یک جک هدفون و یک شیار کارت microSD و یک شیار سیم‌کارت است.

نسخه ARM ویندوز ۱۰ که روی گلکسی بوک گو اجرا می‌شود، مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های ساده است و سابقه خوبی در رقابت با اپلیکیشن‌های x64 ندارد. این نسخه ویندوز ۱۰، نسخه‌ای است که در حال پیشرفت است و فاصله زیادی با نسخه موجود روی مک‌های M1 دارد.

درباره عرضه لپ تاپ گلکسی بوک گو هنوز هیچ اطلاعات رسمی وجود ندارد، اما این دستگاه قرار است در آلمان به قیمت ۴۴۹ یورو و در آمریکا به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش برسد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید