لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس۲ آلفا به قیمت ۸۴۹ دلار معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس۲ آلفا به قیمت ۸۴۹ دلار معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس۲ آلفا به قیمت ۸۴۹ دلار معرفی شد

افشین نوری
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:45
گلکسی بوک فلکس۲ آلفا

سامسونگ دیروز لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو۳۶۰ را در سایزهای ۱۳.۳ اینچی و ۱۵.۶ اینچی به‌همراه گلکسی بوک ادیسه ۱۵.۶ اینچی و گلکسی بوک ۱۵.۶ اینچی معرفی کرد. اما حالا این شرکت، یک لپ تاپ جدید دیگر را هم، برای پیش‌سفارش، در وب‌سایت خود قرار داده است.

این لپ تاپ که گلکسی بوک فلکس۲ آلفا (Galaxy Book Flex2 Alpha) نام دارد، مدل جایگزین گلکسی بوک فلکس (Galaxy Book Flex) است و در سایزهای ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

نمایشگر این لپ تاپ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد و از یک پنل QLED با روشنایی ۴۰۰ نیت و رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک فلکس۲ آلفا

شما امکان انتخاب بین پردازنده‌های جدید نسل یازدهم اینتل (i5-1135G7 یا i7-1165G7 با گرافیک Iris Xe اینتل) و همچنین تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x 4267MHz و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را  بر روی گلکسی بوک فلکس۲ آلفا خواهید داشت.

گلکسی بوک فلکس۲ آلفا همچنین از پورت‌های خوبی بهره می برد که شامل ۱ درگاه سایز کامل HDMI، یک پورت USB-C، دو پورت USB-A 3.2، یک شیار کارت microSD و جک هدفون می‌شود.

سامسونگ ادعا کرده که باتری این لپ تاپ می‌تواند به‌لطف باتری ۵۴ واتی‌اش که با سرعت ۴۰ وات شارژ می‌شود به مدت هیجده و نیم ساعت دوام بیاورد.

سامسونگ روی گلکسی بوک فلکس۲ آلفا نرم‌افزارهای خودش را نصب کرده که شامل سامسونگ گالری، دکس (Dex)، برنامه نوتز، ریکاوری و آپدیت می‌شوند.

پیش‌سفارش گلکسی بوک فلکس۲ آلفا هم‌اکنون شروع شده و از تاریخ ۱۷ می نیز عرضه خواهد شد. قیمت مدل ۱۳.۳ اینچی آن با پردازنده i5-1135G7 و ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت از ۸۴۹ دلار شروع می‌شود و تا ۱۰۴۹ دلار برای نسخه i7-1165G7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی افزایش می‌یابد. درباره قیمت مدل ۱۵.۶ اینچی هنوز هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.