تماشا کنید: ویدیو کالبدشکافی گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیو کالبدشکافی گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیو کالبدشکافی گوشی گیمینگ بلک شارک ۴

افشین نوری
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 17:19
بلک شارک 4

امروز روز بزرگی برای گوشی‌های گیمینگ بلک شارک شیائومی است. یکی به خاطر اینکه بلک شارک ۴ با قیمت پایه ۴۹۹ دلار هم‌اکنون قابل پیش‌سفارش در سراسر دنیاست. و دوم اینکه، ویدئوی کالبدشکافی این گوشی برای کسانی که علاقمند به دیدن داخل آن هستند منتشر شده است.

مطالب مرتبط:

هفته گذشته فردی به نام زک (Zach) از کانال JerryRigEverything، بلک شارک ۴ را تحت تست‌های دوام قرار داد و مشخص شد که این گوشی اولین هندست گیمینگ امسال است که هنگام خم شدن شکسته نمی‌شود. ضمن اینکه این گوشی تا الان، ارزان‌ترین گوشی گیمینگ بازار است.

اما اگر شما می‌خواهید بدانید که در داخل بلک شارک ۴ چه قطعاتی به کار گرفته شده‌ می‌توانید ویدئوی کالبدشکافی آن را در زیر ببینید.

دانلو ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

برای انجام کالبدشکافی، ابتدا باید چسب‌های اطراف فریم نرم شوند، اما با توجه به پلاستیکی بودن قاب پشت گوشی، حذف چسب‌ها در مقایسه با یک قاب شیشه‌ای راحت‌تر است. شاید جالب‌ترین بخش داخل دستگاه، قطعاتی باشند که باعث می‌شوند دکمه‌های تریگر مغناطیسی و کشویی گوشی کار کنند. ما همچنین متوجه شدیم که علاوه بر اسپیکرهای اصلی گوشی، یک اسپیکر اختصاصی نیز در بالای دستگاه وجود دارد. باتری گوشی از دو بخش مجزا تشکیل شده و همین موضوع باعث می‌شود تا باتری دستگاه با سرعت بسیار زیادی شارژ شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید