خودروهای خانواده RS آئودی پکیج‌های شخصی‌سازی جدیدی دریافت خواهند کرد - تکفارس 
خودروهای خانواده RS آئودی پکیج‌های شخصی‌سازی جدیدی دریافت خواهند کرد - تکفارس 

خودروهای خانواده RS آئودی پکیج‌های شخصی‌سازی جدیدی دریافت خواهند کرد

علیرضا فاضل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 23:41
آئودی RS

کمپانی آئودی در حال ایجاد تغییراتی در خودروهای خانواده RS خود برای عرضه در منطقه آمریکای شمالی است. بارزترین این تغییرات را می‌توان اضافه کردن پکیج‌های شخصی‌سازی برای این سری خودروها دانست.

اتوموبیل‌های ۲۰۲۲ RS5 Coupe و Sportback از جمله اعضای این خانواده پرچم‌دار هستند که این پکیج‌ها را دریافت خواهند کرد. این پک‌ها شامل کمربند‌های ایمنی قرمز، کف‌پوش‌های با برند RS، روکش‌ فرمان از جنس چرم Alcantara، یک دسته دنده و یک کنسول به‌روز شده خواهد بود.

این پک هم‌‌چنین در رنگ برنزی هم در دسترس خواهد بود که شامل چهار چرخ ۲۰ اینچی به همین رنگ، لوگوی آئودی به رنگ مشکی برای جلوی خودرو، سپر جلو از جنس کربن، یک دفیوزر برای عقب اتوموبیل و تغییراتی برای اتاقک خودرو خواهد شد.

مطالب مرتبط:

و در نهایت پکیج Dynamic Plus قرار دارد که سرعت اتوموبیل را به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهند رساند و علاوه بر آن خودرو را مجهز به پدال‌هایی از جنس سرامیک و روکشی از جنس کربن برای موتور آن خواهد کرد.

مدل‌های ۲۰۲۲ RS6 Avant و RS7 پکیج‌‎های شخصی‌سازی مخصوص به خود را دارا خواهند بود که متشکل از کمربند‌های قرمز یا خاکستری، کف‌پوش با لوگوی RS، روکشی از جنس Alcantara برای کنسول خودرو، یک دنده جدید و رینگ‌هایی با روکش کربن و تیتانیوم خواهند بود.

مدل ۲۰۲۲ RS Q8 قابلیت سیستم کنترل پیمایش سازگار با کابرد راهنمایی در ترافیک را دریافت خواهد کرد. این پکیج شامل قابلیت تشخیص نشانه‌های راهنمایی و واکنش به آن‌ها خواهد بود. پکیجی مشابه برای خودروهای RS6 و RS7 نیز در نظر گرفته شده است.

و در پایان مدل ۲۰۲۲ Audi R8 شامل یک بازبینی خواهد شد. قدرت این اتوموبیل به ۵۶۲ اسب بخار و نیروی گشتاور آن به ۵۵۱ نیوتون-متر ارتقا پیدا خواهد کرد که در مقایسه با قدرت فعلی ۵۳۲ اسب بخار و گشتاور  ۵۴۰ نیوتون-متری پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. این مدل هم‌چنین از یک سیستم اگزوز کاملاً به‌روز شده بهره‌مند خواهد شد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.