ویدیو رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ - تکفارس 
ویدیو رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ - تکفارس 

ویدیو رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰

مهدی ملکی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 21:12
سامسونگ گلکسی بوک پرو 360

سامسونگ به تازگی در رویداد Unpacked خود از چهار لپ تاپ جدید رونمایی کرده است. سه عدد از این لپ تاپ‌ها فاقد نمایشگر لمسی هستند؛ با این حال اگر شما به نمایشگرهای لمسی علاقه بیشتری دارید یا خواهان استفاده از قلم یا حتی یک اس پن (S Pen) هستید، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ دقیقاً برای شما تهیه و تدارک دیده شده است.

این لپ تاپ نیز همانند سری پیشین در دو مدل ۱۳.۳ اینچ و ۱۵.۶ اینچ عرضه خواهد شد اما برخلاف سری مورد بحث، از نمایشگر سوپر امولد بهره‌مند است و از ورودی لمسی و قلم نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر هر دو مدل گلکسی بوک ۳۶۰ دارای رزولوشن ۱۰۸۰p (نسبت ابعاد ۱۶:۹) و گواهی‌نامه DisplayHDR 500 است. گفتنی است که اس پن درون جعبه هر دو مدل قرار خواهد گرفت و نیازی به تهیه جداگانه آن نیست.

مطالب مرتبط:

کاربران از همین امروز می‌توانند پیش‌خرید محصولات سری گلکسی بوک ۳۶۰ را با قیمت پایه ۱۲۰۰ دلار برای نسخه ۱۳.۳ اینچ و ۱۳۰۰ دلار برای نسخه ۱۵.۶ اینچ آغاز کنند. تاریخ عرضه با سری پیشین یکسان است و نیازی به انتظار بیشتری برای دریافت این لپ تاپ‌ها نیست. در صورت انجام پیش‌خرید، کاربران ۱۵۰ دلار اعتبار هدیه دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید در زیر جعبه گشایی این دستگاه را مشاهده و یا دریافت کنید.

سامسونگ گلکسی بوک ۳۶۰ با ابعاد ۱۳.۳ اینچ در مدل ۵G نیز تولید خواهد شد، اما تا به این‌جا باید متوجه باشید که مدل ۱۵.۶ اینچی از این ویژگی محروم است. هر دو از وای‌فای ۶E پشتیبانی می‌کنند و در قسمت ورودی می‌توانیم نگاهی به درگاه تاندربولت ۴، دو عدد درگاه USB-C، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون/میکروفون و شیار کارت میکرو اس‌دی داشته باشیم. مدل ۱۳.۳ اینچی ۵G از درگاه نانوسیم نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ویدیو رونمایی رسمی از این لپ تاپ را در زیر به صورت آنلاین مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید