سامسونگ گلکسی A52 به‌روزرسانی جدید دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی A52 به‌روزرسانی جدید دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی A52 به‌روزرسانی جدید دریافت کرد

افشین نوری
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:18
گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 (نسخه ۴G) در حال دریافت آپدیت‌هایی در چند کشور مختلف است و مدل ۵G آن هم قرار است به‌روزرسانی جدیدی دریافت ‌کند. محتوای این به‌روزرسانی‌ها متفاوت بوده و آن‌هایی که در انگلیس و هند منتشر شده‌اند عمدتا روی بسته‌های امنیتی تمرکز دارند، اما در اندونزی کاربران علاوه بر این مورد، بهبودهای دیگری را نیز دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

یکی از تغییرات مهم در آپدیت اندونزی، به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین است که کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. مورد بعدی، بهبود حالت پرتره است که افکت‌های High-Key mono ،Low-Key mono و Backdrop را به مجموعه افکت‌ها اضافه کرده است. افکت‌های جدید، روی گوشی‌های رده‌بالا مانند گلکسی نوت ۲۰ الترا و سری گلکسی اس ۲۱ موجود هستند.

این آپدیت با شماره A525FXXU1AUD2، همچنین کیفیت تماس و ثبات صفحه لمسی را بهبود بخشیده، ضمن اینکه شامل بسته امنیتی ماه آوریل نیز می‌شود. حجم این به‌روزرسانی نسبتا کم بوده و حدود ۴۰۰ مگاپیکسل است.

این در حالی است که آپدیت هند فقط شامل بسته امنیتی می‌شود و بالای ۷۰۰ مگاپیکسل حجم دارد. همانطور که گفته شد گلکسی A52 5G در کشور انگلیس هم در حال دریافت آپدیت جدید است. این به‌روزرسانی، فاقد بهبودهای مربوط به دوربین و سایر بهبودها می‌شود، اما کاربران بعد از نصب آن، تجربه باثبات‌تری از گوشی خواهند داشت.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید