توییتر به‌زودی قابلیت پرداخت انعام را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند - تکفارس 
توییتر به‌زودی قابلیت پرداخت انعام را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند - تکفارس 

توییتر به‌زودی قابلیت پرداخت انعام را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:27
توییتر

منبع معتبری به نام جین منچون وانگ (Jane Manchun Wong) فاش کرده است که توییتر قصد دارد یک قابلیت ویژه به نام Tip Jar را به پروفایل کاربران اضافه کند. انتظار می‌رود که چنین قابلیتی به پلت‌فرم اسپیس توییتر هم که در حال رقابت با اپلیکیشن کلاب هاوس است اضافه گردد. وانگ گفته است که کاربران از طریق آیکون Tip Jar (که ظاهری شبیه پول دارد و با سرویس‌های پرداخت مختلفی مانند پی پال و پاترئون یکپارچه خواهد شد) خواهند توانست برای محتواهای خود در توییتر و اسپیس انعام جمع‌آوری کنند.

مطالب مرتبط:

توییتر هنوز به‌طور رسمی قابلیت Tip Jar را معرفی نکرده و مشخص نیست که چه کسانی اجازه‌ی گذاشتن گزینه Tip Jar را در پروفایل خود در توییتر و اسپیس خواهند داشت. حدس ما این است که احتمالا کاربرانی که تعداد مشخصی فالوور دارند اجازه استفاده از این قابلیت را پیدا خواهند کرد. البته توییتر در ماه فوریه امسال قابلیت دیگری به نام Super Follows نیز معرفی کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌داد تا برای محتواهای انحصاری خود پول درخواست کنند. کلاب هاوس هم قابلیت پرداخت از طریق پیام دایرکت (Direct Payment) را از پنجم آوریل شروع کرده است.

اینکه آیا تولیدکنندگان محبوب توییتر قادر به کسب درآمد از این طریق خواهند بود یا نه، سوالی است که باید منتظر بمانیم و ببینیم. اما چیزی که بسیار جالب خواهد بود این است که ببینیم افزودن چنین قابلیت‌هایی چه نتایجی به دنبال خواهد داشت.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید