فروش مچ‌بند شیائومی می بند ۶ از مرز ۱ میلیون دستگاه گذشت - تکفارس 
فروش مچ‌بند شیائومی می بند ۶ از مرز ۱ میلیون دستگاه گذشت - تکفارس 

فروش مچ‌بند شیائومی می بند ۶ از مرز ۱ میلیون دستگاه گذشت

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:07
شیائومی می اسمارت بند ۶

 لای جون (Lei Jun) مدیر ارشد اجرایی شیائومی اعلام کرد که مچ‌بند هوشمند شیائومی می بند ۶ بیش از ۱ میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروخته است. عرضه این مچ‌بند برای اولین بار در تاریخ ۲ آوریل از چین شروع شد و چند هفته بعد فروش جهانی خود را آغاز کزد. پیش از این، مچ‌بند می بند ۳ در عرض ۱۷ روز و می بند ۴ در عرض ۸ روز از مرز ۱ میلیون فروش گذشته بودند. مچ‌بندهای ارزان‌قیمت ولی کاربردی شیائومی محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا کرده‌اند. این موضوع باعث شده تا این شرکت چینی رتبه دوم را در بازار پوشیدنی‌ها کسب کند.

شیائومی می بند ۶

مچ‌بندهای می بند برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند و قابلیت‌های بسیار ابتدایی داشتند. اولین دستبند فقط سه عدد نشانگر LED داشت و حتی حسگر ضربان قلب نیز نداشت. هدف شیائومی این است که در ۹ ماهه اول امسال بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از این دستبندها بفروشد. این موضوع باعث شده تا قیمت مچ‌بندها فقط ۱۳ دلار باشد. البته قیمت مدل جدید چیزی حدود ۳ برابر این قیمت است و اگر شما بخواهید نسخه NFC آن را (فقط در چین قابل‌دسترس است) بخرید باید پول بیشتری بابت آن پرداخت کنید.

مطالب مرتبط:

شیائومی جعبه‌هایی شامل همه مدل‌های می بند را برای بررسی‌کنندگان چینی ارسال کرده است تا پیشرفت‌های خودش در این بخش را به نمایش بگذارد (تصویر زیر). البته همانطور که گفته شد این جعبه‌ها صرفا برای بررسی‌کنندگان فرستاده شده و برای فروش نیست.

اولین مچ‌بند هوشمند شیائومی دارای سه نشانگر LED بود و کاربرد اصلی آن نمایش نوتیفیکیشن‌ها و پایش خواب بود. می بند ۱S حسگر ضربان قلب را اضافه کرد و مدل دوم نمایشگر ۰.۴۲ اینچی OLED را به دستبد اضافه نمود. در مدل سوم، سایز نمایشگر به ۰.۷۸ اینچ افزایش یافت و یک نسخه NFC نیز برای آن معرفی شد. مدل چهارم از صفحه‌نمایش بزرگتر ۰.۹۵ اینچی OLED بهره می‌برد و مدل پنجم مجهز به نمایشگر حتی بزرگتر و روش شارژ ساده‌تر با یک کابل مغناطیسی گردید. حالا مدل ششم این دستبندها از یک نمایشگر بزرگتر ۱.۵۶ اینچی در جلوی خود استفاده کرده است.

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید