مشخصات گوشی هوشمند آنر ۵۰ پرو پلاس لو رفت - تکفارس 
مشخصات گوشی هوشمند آنر ۵۰ پرو پلاس لو رفت - تکفارس 

مشخصات گوشی هوشمند آنر ۵۰ پرو پلاس لو رفت

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:10
آنر

آنر قصد دارد سری ۴۰ گوشی‌های هوشمند خودش را دیگر ادامه ندهد و مستقیما به سراغ سری ۵۰ برود. این سری قرار است در ماه می امسال رونمایی شود و رده‌بالاترین مدل آن به احتمال زیاد آنر ۵۰ پرو پلاس خواهد بود. حالا تیم بنچمارک Master Lu مشخصات این گوشی را کشف کرده‌اند و آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

براساس اطلاعات لورفته، آنر ۵۰ پرو پلاس یک گوشی پرچمدار خواهد بود که از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +۱۴۴۰p بهره خواهد برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد. این هندست در بخش نرم‌افزار، رابط کاربری Magic UI 4.0 را اجرا خواهد کرد، ولی هنوز مشخص نیست که آیا سرویس‌ها و برنامه‌های گوگل را هم روی خودش خواهد داشت یا نه.

کار پردازش آنر ۵۰ پرو پلاس را چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت رم پایه LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پایه UFS 3.1 برعهده خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

در بخش دوربین شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۲ برابر در پشت دستگاه خواهیم بود. یک حسگر مدت زمان پرواز (ToF ) نیز در پشت گوشی وجود خواهد داشت. در جلوی دستگاه نیز دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی عمل خواهند کرد.

انرژی آنر ۵۰ پرو پلاس را یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سیمی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تامین خواهد. درباره قیمت این هندست هنوز صحبتی نشده است.

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید