اطلاعات جدیدی از شورلت کوروت Stingray منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از شورلت کوروت Stingray منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از شورلت کوروت Stingray منتشر شد

علیرضا فاضل
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 22:10
کوروت Stingray

۴ ماهه اول سال ۲۰۲۱ به پایان رسید، اما سرازیر شدن اطلاعات درباره جدیدتربن مدل کوروت در سال ۲۰۲۲ تمامی ندارد! همین چند روز پیش سه رنگ جدید برای کوروت C8 در سال ۲۰۲۲ معرفی شد که نارنجی Tintcoat، خاکستری متالیک و کافئینی بودند.

حال بر اساس اخبار منتشر شده، یک بالچه کوتاه جزو یکی از آپشن‌های شخصی‌سازی این خودروی سوپراسپورت در سال ۲۰۲۲ است. خبر این بالچه کوتاه برای اولین بار در کنفرانس مجازی شورلت با حضور مهندس ارشد کمپانی شورلت یعنی تج جیوچر (Tadge Juchter) و مدیر بازاریابی این کمپانی یعنی هرلان چارلز (Harlan Charles) به صورت رسمی منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت Corvette Blogger، یکی دیگر از مهندسان بلند پایه شورلت یعنی جاش هولدر (Josh Holder) نیز در این کنفرانس مجازی حضور داشته است.

مطالب مرتبط:

بر اساس این گزارشات جدید، این بالچه کوتاه برای مدل Stingary کوروت عرضه خواهد شد و داشتن یا نداشتن پک شخصی‌سازی Z51 تأثیری بر حضور این بالچه در خودرو نخواهد داشت. هم‌چنین در طول این کنفرانس یک اسپلیتر برای جلوی این مدل نیز تأیید شد.

در حال حاضر شما می‌توانید برای کوروت‌ مدل ۲۰۲۱ خود یک بالچه نسبتاً بزرگ نصب کنید که قیمت آن چیزی در حدود  ۱,۱۵۰ دلار خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این بالچه جدید منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار قیمتی مشابه با بالچه‌های قبلی این اتوموبیل را داشت.

تا کنون از سه رنگ و یک بالچه جدید برای کوروت ۲۰۲۲ پرده‌برداری شده است. سوال اصلی اینجاست که آیا مدل Z06 نیز در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد؟ شایعات زیادی به این موضوع اشاره دارند، اما هیچ خبر موثقی مبنی بر عرضه این مدل در سال بعد وجود ندارد.

بدون شک در ماه‌های جاری  و تا پایان سال ۲۰۲۱ اخبار بیش‌تری از کوروت به گوش ما خواهد رسید؛ هم‌اکنون تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم صبر کردن است.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید