مشخصات گوشی ویوو V21 5G اعلام شد - تکفارس 
مشخصات گوشی ویوو V21 5G اعلام شد - تکفارس 

مشخصات گوشی ویوو V21 5G اعلام شد

مهدی حلوائی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 19:59
ویوو V21 5G

شرکت ویوو در هفته‌ی گذشته اعلام کرد که در تاریخ ۷ اردیبهشت (۲۷ آپریل) از گوشی‌های ویوو V21 5G و V21e رونمایی خواهد کرد. امروز شعبه‌ی کشور هند این شرکت از معرفی گوشی V21 5G در تاریخ ۹ اردیبهشت در این کشور خبر داد.

وب‌سایت رسمی ویوو در کشور هند، صفحه‌ی تبلیغاتی مربوط به گوشی V21 5G را راه‌اندازی کرده است که در آن به مشخصات دوربین‌های این گوشی پرداخته است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی و چندین ماژول فلش برای نوردهی بهتر در شرایط کم‌نور می‌شود. قرار است که هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی از قابلیت ثبات اپتیکال تصویر بهره ببرند.

مطالب مرتبط:

ویوو V21 5G

گوشی ویوو V21 5G از ۸ گیگابایت رم بهره برده و با استفاده از ویژگی ارتقای رم ، ۳ گیگابایت از حافظه‌ی داخلی گوشی را به میزان رم اضافه کرده و در مجموع آن را به ۱۱ گیگابایت ارتقا می‌دهد. این گوشی در سه رنگ فانتزی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی آبی‌رنگ این گوشی، ۷٫۲۹ میلی‌متر ضخامت داشته و ۱۷۶ گرم وزن خواهد داشت. دو نسخه‌ی دیگر این گوشی کمی ضخیم‌تر (۷٫۳۹ میلی‌متر) و سنگین‌‌تر (۱۷۷ گرم) خواهند بود.

ویوو V21 5G

در طراحی گوشی ویوو V21 5G از گلس مات استفاده شده است و براساس گزارش‌های مختلف، این گلس از مقاومت و شفافیت بالایی برخوردار است. جنس بدنه‌ی این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده که رد اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند. همچنین شفافیت بالای گلس باعث شده تا رنگ‌های زیر آن شفاف‌تر و زنده‌تر به‌نظر برسند و به‌طور کلی جذابیت گوشی بیشتر شود.

ویوو V21 5G

منابع مختلف در مورد ایده‌ی استفاده از سه رنگ مختلف در گوشی V21 5G توضیحاتی را ارائه داده‌اند. گفته می‌شود که رنگ سفید به‌گونه‌ای طراحی شده که تصویر قله‌ی برفی کوه‌ها را به مخاطب القا کند. رنگ آبی نیز نشان‌گر صبر و قدرت است و نسخه‌ی آبی‌رنگ این گوشی برای افرادی ساخته شده است که به دنبال محصولی قدرتمند و تاثیرگذار هستند.

ویوو V21 5G

رنگ فانتزی این گوشی از دیگر نسخه‌ها جذاب‌تر است. ویوو در طراحی این نسخه از گوشی، از فناوری مخصوصی استفاده کرده است که وقتی نور از جهات مختلف به بدنه‌ی گوشی تابیده می‌شود، یک افکت شبیه به رنگین‌کمان بر روی آن نقش می‌بندد. به احتمال زیاد، این افکت همانند چیزی خواهد بود که در گوشی ویوو X60 پرو مشاهده کرده‌ایم.

تا زونمایی رسمی از این گوشی تنها ۳ روز باقی مانده است اما ممکن است در این چند روز، اطلاعات بیشتری از گوشی منتشر شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.