ورود فروشگاه ژاپنی سوپر پوتیتو به ای بی - تکفارس 
ورود فروشگاه ژاپنی سوپر پوتیتو به ای بی - تکفارس 

ورود فروشگاه ژاپنی سوپر پوتیتو به ای بی

حامد شهرزاد
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:54
سوپر پوتیتو

بازدید از فروشگاه سوپر پوتیتو در آکیهابارا ژاپن معمولاً دلیل اصلی بسیاری از علاقه‌مندان به بازی به سفر به ژاپن است. فروشگاه مشهور سوپر تودو (طبق آمار توییتر، ۸ فروشگاه مشهور در ژاپن وجود دارد) برای بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ژاپنی آشنا است. این فروشگاه به خاطر بازی‌ها و کنسول‌های کمیاب اما با قیمت مناسب، از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مکان جادویی، تقاطع مغازه‌ها و موزه‌ها است. ممکن است بازدید از این فروشگاه برای شما سرگرم‌کننده باشد، اما اگر یک مجموعه دار باشید، مکان زیادی برای انتخاب هدفون ویرچوال بوی یا جستجوی حافظه کش بازی‌های سگا دریم کست که هرگز در خارج از ژاپن منتشر نشده است، وجود ندارد.

منظور ما این است که اگر می‌توانید به صورت حضوری به این مکان بروید، با ورود به این مکان، قطعاً یکی از عجیب‌ترین و شگفت انگیزترین فروشگاه‌های جهان را بازدید خواهید کرد. اما خوشبختانه مراجعه حضوری به فروشگاه سوپر پوتیتو تنها راه تماشای مجموعه بازی‌های ویدیویی ژاپنی یکپارچه‌سازی شده با پلتفرم‌های مختلف نیست. طبق گزارش جدید آی جی ان، این فروشگاه محبوب حداقل برخی از محصولات خود را به فروشگاه ای بی آورده است، بنابراین شما می‌توانید با اطمینان از این فروشگاه خرید کنید بدون اینکه مجبور شوید کشور یا حتی اتاق خود را ترک کنید.

مطالب مرتبط:

سوپر پوتیتو

 

بسیاری از بازی‌های ذکر شده مربوط به فمیکام و سوپر فمیکام است که در ژاپن منتشر شده اند، بنابراین همه آن‌ها به زبان ژاپنی هستند. (توجه: اگر از کنسول ان‌ای اس استفاده می‌کنید، یک آداپتور ارزان قیمت به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های فمیکام وارد شده را روی آن انجام دهید. برای کنسول سوپر ان‌ای اس، با شکستن دو زبانه در کاست سوپر فمیکام، بازی را برای اجرا در سوپر ان‌ای اس مناسب است. ) بازی‌هایی که در حال حاضر ذکر شده اند شامل بازی‌های فاینال فانتزی ۱ و ۲ مخصوص فمیکام، سوپر متروید مخصوص سوپر فمیکام و نسخه اصلی گیم بوی و نینتندو ۶۴ ژاپنی با قیمت مناسب هستند.

هزینه حمل و نقل برای اکثر اقلام حمل شده به ایالات متحده ۲۰ دلار است که البته این موضوع نیز منطقی است. ‌امیدوارم لیست ای بی فروشگاه سوپر پوتیتو به طور مکرر تغییر کند، بنابراین، این یک سایت خوب برای بازدید و خرید است، به خصوص اگر به بازی‌های قدیمی علاقه‌مند باشید.

در طی همه‌گیری ویروس کرونا، جهانگردی در سراسر جهان به شدت کاهش یافته است و از آنجا که سوپر پوتیتو احتمالاً بیشتر درآمد خود را از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری به دست می‌آورد، به نظر می‌رسد گسترش اقلام فروشگاه خود به ای بی اقدامی هوشمندانه برای تأمین خواسته‌های گیمر‌ها باشد. اما پس از پایان همه‌گیری، ما اکیداً توصیه می‌کنیم که خودتان فرصت بازدید از فروشگاه را داشته باشید. سپس، تا آنجا که ممکن است عکس بگیرید تا فروشگاه سوپر پوتیتو را به خاطر بسپارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید