معرفی و آموزش ویدیویی ورود به کلاب هاوس - تکفارس 
معرفی و آموزش ویدیویی ورود به کلاب هاوس - تکفارس 

معرفی و آموزش ویدیویی ورود به کلاب هاوس

مهدی ملکی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:00
معرفی و آموزش ویدیویی ورود به کلاب هاوس

امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد موج جدیدی از اپلیکیشن‌های اجتماعی محبوب تازه‌وارد هستیم. سال گذشته شاهد محبوبیت شدید تیک‌تاک بودیم و امسال نیز کلاب هاوس (Club House) پا به عرصه گذاشت و به شهرتی شدید رسید.

دلیل این شهرت را می‌توان سیاست عجیب و غریب سازندگان این اپلیکیشن در «اجازه ندادن» به کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن پیدا کرد. در کلاب هاوس راه ارتباطی شما از طریق ویس چت خواهد بود و هیچ‌گونه تماس تصویری و ویدیویی‌ای در کلاب هاوس جای ندارد. با این حال بسیاری از افراد مشهور و مقامات رسمی کشورهای مختلف در این اپلیکیشن حاضر هستند و در آن به بحث و گفت‌وگو با یکدیگر یا مردم عادی می‌پردازند.

مطالب مرتبط:

در کلاب هاوس شما توانایی ایجاد اتاق‌های صوتی یک‌طرفه‌ی پادکست مانند، اتاق‌های گفت‌وگوی معمولی با توانایی گفت‌وگوی چند طرفه و مواردی از این قبیل را دارید و از آنجایی که هیچ تماس تصویری‌ای در کار نیست، با بسیاری از مشکلات این تماس‌ها دست و پنجه نرم نخواهید کرد.

از سوی دیگر این تماس‌های صوتی از طریق برنامه غیرقابل ضبط هستند و تنها راه ضبط کردن آن‌ها استفاده از برنامه‌های ضبط صفحه یا دیگر موارد این‌چنینی است که این موضوع، هریک از این اتاق‌های گفت‌وگو را به رویدادی تکرار نشدنی تبدیل می‌کند که نباید آن را از دست داد.

با این حال برای ورود به این اپلیکیشن باید توسط یکی از کاربران آن دعوت شوید و سپس می‌توانید با دوستانتان و یا کسانی که علایقی مشابه با علایق شما دارند صحبت کنید. در ویدیوی اختصاصی زیر نحوه‌ی استفاده از این اپلیکیشن و بهترین راه‌های دریافت دعوت‌نامه در کلاب هاوس را به شما آموزش خواهیم داد. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کرده و یا آن را در دو کیفیت دریافت کنید.

 

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.