Spring Loaded 2021: اپل از ایر تگ رونمایی کرد - تکفارس 
Spring Loaded 2021: اپل از ایر تگ رونمایی کرد - تکفارس 

Spring Loaded 2021: اپل از ایر تگ رونمایی کرد

خشایار جهانی
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 00:22
Airtag - اپل ایرتگ

بعد از افشای اطلاعات فراوان از ایر تگ، سرانجام این دستگاه در رویداد امشب اپل معرفی شد. از طریق این دستگاه، که کارایی آن شبیه سامسونگ گلکسی اسمارت تگ است، می‌توان وسایل مختلف در محیط پیرامون را با اتصال به گوشی آیفون پیدا کرد. بدین طریق می‌توان کلید، کیف پول و … را پیدا و حتی هنگامی که از وسایل مورد نظر دور می‌شوید اعلانی را دریافت کرد.

هر ایر تگ، ساخته شده از فولاد ضد زنگ صیقلی است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و دارای گواهی IP67 می‌باشد. این دستگاه دارای بلوتوث، بلندگو، شتاب‌سنج و باتری قابل تعویض است و اپل گفته که باتری آن تا یک سال دوام خواهد آورد و با استفاده از ان اف سی حالت «گم شده» را فعال کرد.

ایرتگ

مطالب مرتبط:

Spring Loaded 2021: آیپد پرو ۲۰۲۱ مجهز به نمایشگر مینی ال‌ای‌دی معرفی شد

Spring Loaded 2021: آیمک ۲۰۲۱ اپل با طراحی جدید و تراشه M1 رونمایی شد

Spring Loaded 2021: اپل تی وی ۴کی جدید با ریموت کنترل ارتقا یافته معرفی شد

این دستگاه با قیمت ۲۹ دلار به‌صورت تکی و ۹۹ دلار به‌صورت بسته ۴ تایی از ۳۰ آوریل به‌فروش می‌رسد. به‌علاوه اپل گیره چرمی و لوازم جانبی مربوط به کلید را برای ایر تگ در نظر گرفته است.

Airtag

ایر تگ در برنامه «Find My» آیفون دارای قسمت جدیدی خواهد شد و می‌توان از آن طریق و ایجاد صدا، وسیله مورد نظر را ردیابی کرد. هر ایرتگ دارای پردازنده U1 اپل هست و از فناوری پهنای باند الترا، صدا و بازخورد فیزیکی (لرزش) استفاده می‌کنند تا افراد دقیق‌تر به محل وسیله مورد نظر هدایت شوند.

Airtag

لازم به ذکر است که ایر تگ هیچ‌گونه اطلاعاتی مربوط به مکان را ذخیره نمی‌کند و اپل از ارتباط رمزگذاری‌شده بین آیفون و ایر تگ استفاده می‌کند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.