Spring Loaded 2021: اپل تی وی ۴کی جدید با ریموت کنترل ارتقا یافته معرفی شد - تکفارس 
Spring Loaded 2021: اپل تی وی ۴کی جدید با ریموت کنترل ارتقا یافته معرفی شد - تکفارس 

Spring Loaded 2021: اپل تی وی ۴کی جدید با ریموت کنترل ارتقا یافته معرفی شد

مهدی ملکی
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - 22:07
اپل تی وی ۴کی ۲۰۲۱

همان‌طور که در جریان هستید، اپل اندکی پیش راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران رویداد Spring Loaded خود را آغاز کرد. حال در قسمتی از این رویداد از اپل تی وی (Apple TV) جدید این شرکت رونمایی شده است که جایگزین محصول پیشین این شرکت، معرفی شده در سال ۲۰۱۷ خواهد شد.

این دستگاه با حفظ نام دستگاه‌های قبلی مجموعه این بار با تراشه قدرتمند A12 اپل راهی بازار خواهد شد. این تراشه کاربران قادر می‌سازد که ویدیوهای HDR را با نرخ فریم بیشتری مشاهده کنند. اپل تی وی پیشین این شرکت که با نام اپل تی وی ۴کی (Apple TV 4K) شناخته می‌شد، به مدت چهار سال با پشتیبانی از محتوای ۴کی، HDR و دالبی ویژن به خوبی از کاربران خود استقبال کرده است.

با این حال این دستگاه قادر به اجرای محتوای مورد پخش با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز نیست که احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین غایبان برای علاقه‌مندان به بازی‌ها به شمار می‌رود. از طرف دیگر باید به ریموت کنترل نه چندان جذاب این محصول هم اشاره کنیم که چندان کنترل خوبی ارائه نمی‌دهد.

اپل تی وی ۴کی ۲۰۲۱

اپل حال در نسل جدید این مجموعه از یک ریموت کنترل ارتقا یافته که از ارگونومی بهتر و قابلیت‌های بیشتری برخوردار است، رونمایی کرده است. قیمت اپل تی وی جدید از ۱۷۹ دلار برای حافظه ۳۲ گیگابایت شروع می‌شود و کاربران از تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال جاری (۳۰ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) قادر به تهیه آن هستند. مدل ۶۴ گیگابایت این دستگاه با قیمت ۱۹۹ دلار رسماً به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید