رندرهای جدید گلکسی A22 منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدید گلکسی A22 منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدید گلکسی A22 منتشر شد

خشایار جهانی
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - 10:30
Galaxy A22

سازندگان لوازم جانبی زودتر از همه به طراحی گوشی‌ها دست پیدا می‌کند، بنابراین می‌توان تصاویر منتشر شده غیررسمی را مربوط به گوشی گلکسی A22 دانست که حدود یک ماه دیگر توسط سامسونگ معرفی می‌شود. البته طراحی این گوشی بسیار شبیه گلکسی M62/F62 است.

اما اختلافاتی بین طراحی‌ها وجود دارد. در پنل پشتی، ماژول دوربین چهارگانه مشاهده می‌شود اما فلش کجاست؟ به‌هرحال ماه گذشته وبسایت The Elec پستی را درباره دوربین A22 منتشر کرد که مشخص می‌کرد این گوشی به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ حسگر ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. تمام این مشخصات مشابه گلکسی A21s است

دوربین سلفی حفره‌ای این گوشی را می‌توانید در تصویر زیر ببینید. نسخه گلکسی M52/F62 دارای دوربین سلفی حفره‌ای است.

مطالب مرتبط:

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A72؛ تکرار یک فرمول موفق

طبق اطلاعات منتشرشده، گلکسی A21s تقریباً ۱۹٫۴ میلیون واحد فروش رفته است و پنجمین گوشی پرفروش دنیا در سال ۲۰۲۰ بوده است. گلکسی A22 نیز قرار است جا پای گلکسی A21 گذاشته و در ماه ژوئن با هدف عرضه برای بازار هند معرفی شود.

مانند بقیه سری‌های A در سال ۲۰۲۱، گلکسی A22 نیز در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه می‌شود. گلکسی A32 5G اولین گوشی ۵G زیر ۳۰۰ یورو شرکت سامسونگ است و احتمالاً با قیمتی حدود ۲۳۰ یورو فروخته خواهد شد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.