به روزرسانی بزرگ بینگ برای اندروید عرضه شد - تکفارس 
به روزرسانی بزرگ بینگ برای اندروید عرضه شد - تکفارس 

به روزرسانی بزرگ بینگ برای اندروید عرضه شد

آرمین مکاری
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - 12:28
به روزرسانی بزرگ بینگ برای اندروید عرضه شد - تکفارس 

مایکروسافت به تازگی به‌روزرسانی بزرگی را برای نسخه اندروید برنامه جستجوی بینگ عرضه کرده است که هم‌اکنون از فروشگاه گوگل پلی استور قابل دریافت است. آخرین به‌روزرسانی بینگ که بعد از گوگل به عنوان دومین موتور جستجوی محبوب در جهان فعالیت دارد، برای iOS در ماه پیش منتشر شد. به‌روزرسانی اندرویدی بینگ، صفحه اصلی جدیدی را به آن اضافه می‌کند که شامل موضوعات و اخبارهای آن روز است. همچنین از این صفحه می‌توانید به سایر ابزارهای مایکروسافت و صفحه جستجوی بینگ دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن بینگ خدمات مختلفی از جمله پیش‌بینی و وضعیت فعلی آب‌وهوا، جدول‌بندی ورزش‌های مختلف، حل مسائل ساده ریاضی و تبدیل واحد، والپیپرهای متنوع و ترجمه ۷۰ زبان زنده دنیا را علاوه بر جستجو ارائه می‌دهد. اگر تمایلی به جستجوی متنی در بینگ ندارید، تنها کافی است تا بر روی دکمه میکروفون ضربه بزنید و با صدای خود به جستجو بپردازید. در صفحه هوم این برنامه، علاوه بر موارد فوق می‌توانید آخرین آمار و وضعیت بیماری کرونا را مشاهده کنید.

صفحه هوم مایکروسافت بینگ

صفحه هوم مایکروسافت بینگ

مطالب مرتبط:

همچنین مایکروسافت برای کاربران بینگ طرحی را به عنوان مایکروسافت ریواردز (Microsoft Rewards) در نظر گرفته است که در ازای استفاده بیشتر از این موتور جستجو، می‌توانند جایزه‌ها و کارت‌های هدیه متعددی دریافت کنند.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید