برخی از مشخصات ویوو V21 SE فاش شدند - تکفارس 
برخی از مشخصات ویوو V21 SE فاش شدند - تکفارس 

برخی از مشخصات ویوو V21 SE فاش شدند

آرمین مکاری
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - 11:34
برخی از مشخصات ویوو V21 SE فاش شدند - تکفارس 

مشخصات کامل سری V21 از شرکت ویوو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تنها خبر رسمی از این سری، معرفی رسمی دو گوشی V21 و V21e در تاریخ ۲۷ آوریل در مالزی است. منابع مختلفی به وجود ویوو V21 پرو اشاره دارند که برخی آن را همان V21 5G می‌دانند اما به تازگی در لیست دستگاه‌های گوگل پلی، نام ویوو V21 SE با شماره مدل V2061 به چشم خورده است.

طبق گزارش منتشر شده، ویوو V21 SE از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G به همراه ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. رزولوشن صفحه‌نمایش این گوشی ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی ۴۴۰ پیکسل بر اینچ (ppi) را ارئه می‌دهد. اگر این اعداد حقیقت داشته باشند، می‌توانیم انتظار یک نمایشگر حدوداً ۶ اینچی را از ویوو V21 SE داشته باشیم. همچنین در لیست گوگل پلی به حفره پانچ سلفی و اندروید ۱۱ نیز اشاره شده است.

مطالب مرتبط:

با توجه به اطلاعات لو رفته از نسخه پایه V21، ویوو قصد دارد تا نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند مجهز به ۵G را تولید کند و ظاهر گوشی‌های خود را در اولویت قرار داده است. شایعات زیادی به وجود دوربین پشت اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر OIS اشاره کرده‌اند که می‌تواند در نوع خود جالب باشد. در نظر داشته باشید که تمامی این اطلاعات تا زمان معرفی رسمی، تنها شایعاتی نه چندان موثق هستند.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید