کاتالوگ تجهیزات شخصی‌سازی فورد برانکو در سال ۲۰۲۱ فاش شد - تکفارس 
کاتالوگ تجهیزات شخصی‌سازی فورد برانکو در سال ۲۰۲۱ فاش شد - تکفارس 

کاتالوگ تجهیزات شخصی‌سازی فورد برانکو در سال ۲۰۲۱ فاش شد

علیرضا فاضل
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - 23:23
فورد برانکو

چیزی تا عرضه جدیدترین مدل از فورد برانکو (Bronco) نمانده است و کمپانی فورد اعلام کرده که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و مشکلی در روند عرضه که در تابستان شروع خواهد شد، پیش نخواهد آمد. این خودرو طبق ادعای فورد یک آفرود قدرتمند با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز خواهد بود. حال طبق اطلاعاتی که اخیراً لو رفته است، کاتالوگ تجهیزات اضافی این اتوموبیل نیز چیزهایی فوق‌العاده برای دوست‌داران آفرود در خود جای داده است.

به نظر می‌آید که سیستم امنیتی ضعیف کمپانی فورد نتوانسته است جلوی این نشت اطلاعاتی بزرگ را بگیرد. یکی از اعضای وب‌سایت Brono6G به نام FFRMach تعدادی از مدارک رسمی مربوط به این کاتالوگ را در این وب‌سایت منتشر نمود که شامل یک سوم تجهیزات موجود در این کاتالوگ می‌شود. البته ما نمی‌توانیم این اطلاعات منتشر شده را تأیید کنیم، اما با توجه به محتوای آن‌ها کاملا معقول و باورکردنی به نظر می‌رسند. تعدادی از این تجهیزات لیست شده دارای قیمت نیز هستند.

مطالب مرتبط:

حال این اطلاعات شامل چه چیز‌هایی می‌شوند؟ اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند تعدادی باربند با قابلیت‌های مختلف است، از باربندهای ساده تا آن‌هایی که توانایی حمل دوچرخه، قایق‌های کایاک، محموله‌های سنگین و لوازم ماهی‌گیری را دارند. کمپانی فورد برای طبیعت‌گردان نیز تجهیزات موردعلاقه آنان را در این کاتالوگ فراهم دیده است؛ وسایل چادر زدن و هم‌چنین یک کیت مخصوص طبیعت‌گردی نیز برای آنان در کاتالوگ مورد اشاره قرار داده شده است.

اطلاعاتی نیز در مورد تجهیزات اضافی مربوط به خود اتوموبیل نیز در این کاتالوگ قرار دارد. بدنه محافظ در برای مدل دو در و چهار در این خودرو در نظر گرفته شده است؛ البته آن‌چنان هم ارزان قیمت نیستند. اگر این اطلاعات فاش شده قابل اعتماد باشند، قیمت‌های آن‌ها  چیزی در حدود ۱۳۵۰ و ۸۴۰ دلار خواهد بود. بدنه محافظ زیر خودرو به قیمت ۶۹۵ دلار، ریل پایه برای درها با قیمتی معادل ۵۹۵ دلار و برای آن‌هایی که به دنبال به‌روزرسانی در زیر کاپوت می‌گردند، کیت EcoBoost Calibration و فیلتر هوا با قیمتی نامشخص در نظر گرفته شده‌اند.

هیچ شکی نیست که کمپانی آمریکایی فورد مدل برانکو را برای رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی جیپ و خودروی Wrangler آفرود آن عرضه خواهد کرد تا سهم بیش‌تری از بازار آفرود به خود اختصاص دهد. فورد کاملاً از این قضیه آگاه است که دوستداران آفرود علاقه زیادی به شخصی‌سازی اتوموبیل خود دارند و باید بگوییم که اطلاعات بیش‌تر در مورد این تجهیزات به زودی به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.