گلکسی زد فولد ۳ از شیار مخصوص قلم S Pen استفاده نخواهد کرد - تکفارس 
گلکسی زد فولد ۳ از شیار مخصوص قلم S Pen استفاده نخواهد کرد - تکفارس 

گلکسی زد فولد ۳ از شیار مخصوص قلم S Pen استفاده نخواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - 18:45
گلکسی زد فولد 3

قرار است که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ سرانجام از قلم S Pen پشتیبانی کنند. در گذشته شایعات و همچنین پتنت‌هایی از این گوشی منتشر شده بود که به پشتیبانی آن از قلم استایلوس اشاره می‌کرد.

حالا وب‌سایت کره‌ای NaverNews گزارشی را ارائه کرده است که براساس آن، شرکت سامسونگ برای استفاده از شیار مخصوص قلم استایلوس در گوشی تاشوی جدید خود با مشکلاتی مواجه شده است. در ابتدا قرار بود که همانند گوشی‌های سری گلکسی نوت از یک شیار مخصوص برای قلم استایلوس در گلکسی زد فولد ۳ استفاده شود اما به‌نظر می‌رسد که این کار، دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

پتنت گلکسی زد فولد 3

براساس گزارشی دیگر، گوشی گلکسی زد فولد ۳ نسبت به نسخه‌های قبلی خود، سبک‌تر و باریک‌تر بوده و همین امر موجب شده تا پشتیبانی از شیار قلم استایلوس در آن، با مشکلاتی روبه‌رو شود. به احتمال زیاد، شرکت سامسونگ این قلم را به عنوان محصولی جداگانه (همانند گوشی گلکسی S21 الترا) عرضه خواهد کرد.

همچنین این گزارش تایید کرده است که گلکسی زد فولد ۳ همزمان با گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی S21 FE در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ از تیرماه (ژوئن) آغاز شده و در ماه‌های مرداد و شهریور (جولای و آگوست) به بازار عرضه شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید