هوندا CR-V در سال ۲۰۲۳ ظاهری فضایی خواهد داشت - تکفارس 
هوندا CR-V در سال ۲۰۲۳ ظاهری فضایی خواهد داشت - تکفارس 

هوندا CR-V در سال ۲۰۲۳ ظاهری فضایی خواهد داشت

علیرضا فاضل
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - 19:51
Honda CR-V

تصاویر لو رفته جدید از مدل بعدی هوندا CR-V حکایت از خوش‌ساخت‌تر شدن شکل‌ و شمایل آن نسبت به مدل فعلی دارند. مدل فعلی این خودروی کراس‌اور از خطوط هموارتری در طراحی بدنه خود بهره می‌برد، درحالی که چنین چیزی برای نسل بعدی این اتوموبیل که قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اصلاً صدق نمی‌کند. تصاویر لو رفته اخیر، این خودرو را در پوششی برای پنهان کردن ظاهر آن از دید دیگران نشان می‌داد؛ حال یک هنرمند تلاش کرده است تا بفهمد در زیر این پوشش مخفی چه می‌گذرد.

مهم‌ترین تغییر اعمال شده در این مدل جدید را می‌توان طراحی دوباره جلوی آن دانست. اکنون این خودرو دارای دماغه‌ای خمیده‌تر برعکس مدل‌های قبلی است. این تغییر باعث شده است که این اتوموبیل کراس‌اور زیباتر به نظر بیاید. هنگامی که از زاویه روبرو به این خودرو نگاه کنید، هواکش مشبک ذوزنقه‌‌ای آن که از سمت بالا پهن گشته است را مشاهده خواهید کرد. چراغ‌های جلو باریک‌تر و زاویه‌دارتر شده‌اند و یک خط نازک دقیقاً در زیر کاپوت این دو چراغ را به هم متصل کرده است.

مطالب مرتبط:

کناره‌های خودرو طراحی ساده‌ای دارند که یادآور مدل‌های Passport و Pilot این کمپانی است. اکنون یک خط باریک در بدنه این خودرو به سمت عقب آن وجود دارد. پنجره بین ستون سوم و چهارم خودرو دارای یک پیچ‌خوردگی به طرف بالا است که در طراحی کراس‌اورهای مطرح این کمپانی بسیار مرسوم است.

با این که در رندرها مشخص نشده است، اما تصاویر لو رفته زاویه‌ای بسیار واضح را از پشت این CR-V برای ما به اشتراک می‌گذارند. همانند بخش جلوی آن، عقب این اتوموبیل نیز به زیبایی طراحی شده است. شیشه عقب باریک‌تر شده است و به همین خاطر، بالچه بالای شیشه تیزتر به نظر می‌آید.

تایرهای این خودرو بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی به نظر می‌آیند، این می‌تواند نشانه‌ای برای بزرگ‌تر شدن اتاقک آن باشد. هم‌چنین می‌تواند به این معنا باشد که کمپانی هوندا در صدد است تا تولید مدل‌های  کوچک‌تر کراس‌اور خود را مثل مدل انحصاری آمریکای شمالی یعنی HR-V افزایش دهد.

هنوز مشخص نیست که این مدل CR-V چه زمانی عرضه خواهد شد. قابل اعتمادترین شایعات به معرفی آن در ۲۰۲۲ و آغاز عرضه در ۲۰۲۳ اشاره دارند. اگر چنین چیزی درست باشد، پس در طول این دوسال باید انتظار فاش شدن تصاویر بیش‌تری را داشته باشیم. مدلی که هم‌اکنون در دسترس است یک بروزرسانی  برای سال ۲۰۲۰ دریافت کرد که انتظار می‌رود مشتریان این مدل را تا عرضه این خودرو جدید در سال ۲۰۲۳ راضی نگه‌دارد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.