علت فروش یک آیفون ۱۱ پرو با قیمتی سرسام آور - تکفارس 
علت فروش یک آیفون ۱۱ پرو با قیمتی سرسام آور - تکفارس 

علت فروش یک آیفون ۱۱ پرو با قیمتی سرسام آور

مهدی حلوائی
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - 19:10
آیفون 11 پرو

حساب توییتر Internal Archive اعلام کرد که اخیراً یک نسخه از گوشی آیفون ۱۱ پرو به قیمت ۲٫۷۰۰ دلار به فروش رسیده است. این قیمت تقریباً ۲٫۷ برابر قیمت نسخه‌ی پایه‌ی آیفون ۱۱ در زمان عرضه است. اما علت فروش این گوشی با چنین قیمت سرسام‌آوری چه بوده است؟

به‌نظر می‌رسد که یک اشتباه در طراحی گوشی باعث شده تا لوگوی شرکت اپل در قسمت وسط گوشی قرار نگرفته و کمی به سمت راست منحرف شده باشد. همین امر باعث شده تا این گوشی با قیمتی بالاتر از قیمت اصلی به‌فروش برسد. گفته می‌شود که شانس وقوع چنین اتفاقی ۱ در ۱۰۰ میلیون و حتی کمتر است.

همچنین گفته می‌شود که آخرین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل آی او اس ۱۴٫۵، حاله‌ی سبز رنگی که در برخی گوشی‌های آیفون ۱۲ مشاهده شده بود را بیشتر کرده است. به احتمال زیاد، نسخه‌ی پایدار سیستم‌عامل آی او اس ۱۴٫۵ به زودی منتشر شده و ویژگی‌های جدید متعددی را به همراه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

آیفون 11 پرو

در صورتی که کاربران، صورت خود را با ماسک بپوشانند، قابلیت تشخیص چهره‌ی گوشی آیفون به درستی عمل نکرده و کاربران برای ورود به گوشی باید رمز عبور خود را به‌صورت دستی وارد کنند. این یکی از موضوعاتی است که نارضایتی کاربران را به همراه داشته است. حالا با عرضه‌ی سیستم‌عامل آی او اس ۱۴٫۵، کاربرانی که از ساعت‌های اپل واچ استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به ورود رمز عبور وارد گوشی‌ خود شوند.

این سیستم‌عامل همچنین ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن را به همراه خواهد داشت. به لطف این ویژگی، کاربران می‌توانند به اپلیکیشن‌های شخص ثالث اجازه بدهند تا اطلاعات شخصی آن‌ها را برای اهداف تبلیغاتی، ردیابی کنند. براساس گزارش AdWeek، انتظار می‌رود که ۳۲ درصد از کاربران گوشی‌های آیفون از این ویژگی استفاده کنند. همچنین قرار است که این سیستم‌عامل، تغییراتی جزئی در سیری (دستیار صوتی اپل) به وجود آورده و بیش از ۲۰۰ ایموجی جدید را به گوشی‌های آیفون اضافه کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید