احتمالاً باتری گلکسی زد فولد ۳ از فولد ۲ ضعیف‌تر خواهد بود - تکفارس 
احتمالاً باتری گلکسی زد فولد ۳ از فولد ۲ ضعیف‌تر خواهد بود - تکفارس 

احتمالاً باتری گلکسی زد فولد ۳ از فولد ۲ ضعیف‌تر خواهد بود

مهدی حلوائی
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - 17:20
گلکسی زد فولد 3

براساس گزارش The Elec، گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ از باتری ضعیف‌تری نسبت به نسخه‌ی قبلی خود استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه از باتری ۴،۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی، که از باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی زد فولد ۲ کمی ضعیف‌تر است، بهره ببرد. تفاوت این دو باتری، تنها ۳ درصد بوده و بعید است که تاثیر بسزایی بر عمر باتری فولد ۳ داشته باشد.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ این اقدام را در جهت کوچک‌تر کردن گوشی و اضافه‌کردن برخی ویژگی‌ها به آن، انجام داده باشد. برای مثال، گفته می‌شود که این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی کرده و یک شیار برای جای‌گرفتن این قلم بر روی گوشی نصب شده است. این قلم به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های تاشو طراحی شده است.

مطالب مرتبط:

هرچند که گلکسی زد فولد ۳ نسبت به فولد ۲ از صفحه نمایش کوچک‌تری استفاده خواهد کرد (۷٫۵ اینچ در برابر ۷٫۶ اینچ فولد ۲) اما به احتمال زیاد، ضخامت این نمایشگر برای استفاده از قلم استایلوس، بیشتر خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی همانند نسخه‌های قبلی از سیستم باتری دوگانه استفاده کند.

گلکسی زد فولد ۳

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۳

احتمالاً گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی سامسونگ باشد که از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده می‌کند. هنوز اطلاعات دوربین‌های این گوشی منتشر نشده است اما گفته می‌شود که فولد ۳ دست کم به سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو مجهز خواهد شد. همچنین براساس گزارش‌ها، شرکت سامسونگ با شرکت ژاپنی الیمپوس قراردادی را به امضا رسانده و احتمالاً در نسخه‌ی اسپشال ادیشن گلکسی زد ولد ۳ از دوربین‌های این شرکت استفاده خواهد کرد.

قرار است که این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.5 بهره ببرد. به احتمال زیاد این گوشی در اوایل مردادماه (اواخر جولای) در کنار گوشی زد فلیپ ۲ رونمایی شده و در دو رنگ سیاه و سبز به بازار عرضه شود.

هنوز قیمت رسمی گلکسی زد فولد ۳ اعلام نشده اما گفته می‌شود که این محصول، همانند قیمت فعلی فولد ۲، به قیمت ۱،۷۹۹ دلار به فروش برسد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید