گوگل یکی دیگر از برنامه های خود را حذف می کند - تکفارس 
گوگل یکی دیگر از برنامه های خود را حذف می کند - تکفارس 

گوگل یکی دیگر از برنامه های خود را حذف می کند

خشایار جهانی
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - 10:17
گوگل یکی دیگر از برنامه های خود را حذف می کند - تکفارس 

شرکت گوگل قصد دارد تا برنامه‌ای را که شاید حتی خیلی از شماها اسمش را هم نشنیده باشید، به‌طور کامل حذف کند. این برنامه که در اکتبر ۲۰۱۹ معرفی شد، گوگل شاپینگ (Google Shoping) یا برنامه خرید گوگل نام داشت که قرار بود نرم‌افزاری برای کمک به خرید کاربر در گوشی باشد. در واقع هدف از ساخت این برنامه این بود که کاربر بتواند هر چیزی را که در فضای مجازی دنبالش است، از طریق خرده‌فروش‌ها پیدا کرده و قیمت‌ها را اعلام کند و حتی فروش ویژه آن کالا را نیز به کاربر اطلاع دهد.

حالا وبسایت XDA کدهایی را در آخرین نسخه این برنامه پیدا کرده است که نشان می‌دهد که پیشوندی حاوی کلمه «غروب» در آن وجود دارد که احتمال بسته شدن این برنامه را بیان می‌کند.

مطالب مرتبط:

گوگل کاربران ایرانی را شناسایی و تحریم می‌کند؛ پایان عصر VPN؟

باید خاطرنشان کرد که این برنامه تا ماه ژوئن قابل دسترس است و احتمالاً در همین ماه از اپ استور و گوگل پلی حذف خواهد شد. در واقع گوگل فکر می‌کند که ویژگی‌هایی که این برنامه عرضه می‌کند در برنامه‌های دیگر نیز وجود دارد. سخنگوی گوگل اعلام کرد که طی چند هفته آینده، دیگر از این برنامه پشتیبانی نخواهد شد و تمام ویژگی‌های این برنامه در تب «خرید» گوگل حاضر است. او همچنین بیان کرد که ویژگی‌های جدیدی به این تب اضافه خواهد شد که پیدا کردن کالا را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.

برای مثال، اگر بخواهید بهترین قیمت یک کالا را پیدا کنید بعد از جستجوی آن کالا، می‌توانید به تب خرید رفته و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت اگر خواستید به سایت Shoping.google.com بروید.

منبع: phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید