گوگل شایعات لغو عرضه پیکسل ۵G 5a را رد کرد - تکفارس 
گوگل شایعات لغو عرضه پیکسل ۵G 5a را رد کرد - تکفارس 

گوگل شایعات لغو عرضه پیکسل ۵G 5a را رد کرد

آرمین مکاری
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - 12:15
گوگل پیکسل 5G 5a

گوگل در پاسخ به شایعات در مورد لغو شدن پیکسل ۵a واکنش نشان داده است و این شرکت اعلام کرد که پیکسل ۵G 5a را اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌کند. این شایعه اوایل امروز توسط یکی از کاربران یوتیوب آغاز شد و وی اظهار داشت که عرضه گوگل پیکسل ۵a به دلیل کمبود تراشه لغو شده است و منابع مختلفی این شایعه را پوشش دادند.

حال سخنگوی گوگل در مصاحبه با وبسایت ۹to5Google، این شایعه را رد کرده است. البته، متن این شایعه به پیکسل ۵a اشاره کرده اما گوگل این گوشی را پیکسل ۵a 5G نامیده است. با این حال، وجود دو گوشی جداگانه ۵G و غیر ۵G جداگانه را نمی‌توان تایید یا رد کرد. سخنگوی این غول فناوری بیان کرد:

پروسه ساخت پیکسل ۵G 5a لغو نمی‌شود. این محصول در اواخر امسال در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهد بود و انتشار آن، مطابق با زمان عرضه مدل سال گذشته (ماه آگوست) است.

گوگل پیکسل 5G 5a

آنچه در مورد گفته‌های گوگل جالب است، نام بردن ایالات متحده و ژاپن به عنوان تنها دو بازار عرضه است. پیکسل ۵ و پیکسل ۵G 4a در سال گذشته از لیستی نسبتاً کوتاه برای مناطق عرضه برخوردار بودند اما در نظر گرفتن تنها دو بازار برای انتشار پیکسل ۵G 5a، محدودیت‌هایی را نشان می‌دهد که گوگل توضیحی در مورد آن‌ها نداده است. در مورد پیکسل ۶ هیچ اطلاعات رسمی‌ای از گوگل منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که همزمان با پیکسل ۵G 5a به بازار عرضه شود.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید