این پاگانی هوایرا شخصی‌سازی شده فوق‌العاده چشم‌نواز به نظر می‌رسد - تکفارس 
این پاگانی هوایرا شخصی‌سازی شده فوق‌العاده چشم‌نواز به نظر می‌رسد - تکفارس 

این پاگانی هوایرا شخصی‌سازی شده فوق‌العاده چشم‌نواز به نظر می‌رسد

علیرضا فاضل
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - 13:24
Pagani

اگر شما به اندازه‌ای پول داشته باشید که بتوانید ۳٫۲ میلیون دلار برای یک پاگانی هوایرا بی‌سی (Pagani Huayra BC) هزینه کنید، یک هزینه اضافی دیگر برای شخصی‌سازی آن برای شما آن‌چنان سخت نخواهد بود. این دقیقاً همان کاری است که یک کلکسیونر خودروی کانادایی انجام داده است. این خریدار ثروتمند یک پاگانی هوایرا شخصی‌سازی شده سفارش داده است که خود آن را “Supernova” می‌نامد.

طبق گفته اکانت اینستاگرام شعبه تورنتو کمپانی پاگانی، همان شعبه‌ای که مسئولیت پذیرش این سفارش را بر عهده داشت، این خودرو با روکشی از طلای مخصوص با نام  Oro Rosa به همراه فیبر کربن پوشیده شده است. رینگ‌های این خودروی گران‌قیمت نیز با یک رنگ برنزی خاص و تکه‌های کوچک الماس مزین شده‌اند.

مطالب مرتبط:

اتاقک این پاگانی حتی جالب‌تر و زیباتر از بخش بیرونی آن به نظر می‌رسد. اکنون بدنه طلاکاری شده جای خود را به صندلی‌های با روکش چرم قهوه‌ای رنگ و پارچه طرح تارتان داده است. کنسول، پنل درها و فرمان خودرو روکشی از فیبر کربن دارند. داشبورد این اتوموبیل نیز با چرم آلکانترا (َAlcantara) پوشیده شده است.

مشخص نیست که پاگانی تغییراتی در بخش زیر کاپوت برای افزایش قدرت خودرو داده است یا خیر، گرچه اصلاً نیازی هم به این کار نیست! این خودروی رودستر گران‌قیمت مجهز به یک موتور دو توربوشارژ V12 با ظرفیت ۶ لیتر می‌باشد. این موتور قدرتمند که خالق آن کمپانی مرسدس بنز می‌باشد، قدرتی معادل ۸۰۰ اسب بخار دارد و نیروی گشتاور آن به ۱,۰۴۹ نیوتون-متر می‌رسد. پاگانی هوایرا در ۳٫۵ ثانیه به شتاب صفر تا صد دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ مایل، یعنی چیزی در حدود ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت است.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، پاگانی هوایرا ۳٫۵ میلیون دلار قیمت دارد و جزو گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان به حساب می‌آید. کمپانی پاگانی اعلام کرده است که برنامه دارد تا ۴۰ مدل از این اتوموبیل را به تولید برساند. با این که این کمپانی اعلام نکرده که این مدل شخصی‌سازی شده چه قدر هزینه‌بر بوده است، شما می‌توانید با توجه به قیمت خود خودرو و شخصی‌سازی گران‌قیمت آن، به حدس و گمان‌هایی دست بیابید!

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.