جعبه گشایی رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ۲۰۲۱ - تکفارس 
جعبه گشایی رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ۲۰۲۱ - تکفارس 

جعبه گشایی رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ۲۰۲۱

مهدی ملکی
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - 00:00
آنر مجیک بوک پرو

نمایشگر مجیک بوک پرو یک پنل آی پی اس ۱۶٫۱ اینچی با نسبت ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز به همراه روکش مات است. این یک پنل بسیار خوب با کنتراست عالی ۱۳۴۰:۱ و حداکثر روشنایی ۳۳۰ نیت در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش است.

صفحه‌کلید و تاچ پد دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. صفحه‌کلید دارای ارگونومی مناسب و عملکرد خوبی است. اسپیکرهای این لپ تاپ در کناره‌های صفحه‌کلید قرار گرفته‌اند. این یک جایگاه نامعمول برای اسپیکر یک لپ تاپ است.

با توجه به اینکه آنر مجیک بوک پرو یک لپ تاپ ۱۶ اینچی است، ترجیح می‌دادیم که نام پد را در صفحه‌کلید این محصول مشاهده کنیم. البته نبود نام پد باعث ساده‌تر کار با صفحه‌کلید و همچنین قرارگیری تاچ پد در مرکز لپ تاپ می‌شود. طراحان آنر ترجیح دادند تا نام پد را از صفحه‌کلید این دستگاه حذف کنند. کلیدهای بالا و پایین در دستگاهی به این بزرگی کمی کوچک هستند.

تاچ پد بزرگ و استفاده از آن آسان است. این تاچ پد از حرکات چند لمسی پشتیبانی می‌کند و یک بخش در تنظیمات این لپ تاپ وجود دارد که می‌توانید حرکات مختلف سه و چهار انگشتی را برای عملکردهای مختلف فعال کنید.

سطح تاچ پد پلاستیکی است که برای این دسته از لپ تاپ ها مناسب است، اما وقتی تاچ پد را در گوشه پایین سمت چپ فشار دادیم، مشاهده کردیم که قسمتی از تاچ پد کمی در جای خود تکان می‌خورد. این مسئله ممکن است در استفاده طولانی‌مدت از تاچ پد باعث خرابی آن شود که کمی نگران‌کننده است، اگرچه به نظر می‌رسد که مدل‌های قبلی نیز این‌گونه بوده‌اند و کاربران هیچ شکایتی راجع به طول عمر تاچ پد نداشته‌اند.

یک اسکنر اثرانگشت در دکمه روشن و خاموش این دستگاه در سمت راست و بالای لپ تاپ تعبیه شده است. این حسگر از یک ویژگی جدید با نام حافظه پنهان پشتیبانی می‌کند، به این معنی که هنگام فشار دادن دکمه پاور، اثرانگشت شما را به خاطر می‌آورد و سپس مستقیماً وارد سیستم می‌شود. موقعیت وب کم ناراحت‌کننده است. شما می‌توانید جعبه گشایی رسمی این لپ تاپ را از زیر مشاهده و یا دریافت کنید. شما می‌توانید بررسی این محصول را از طریق این لینک در تکفارس مطالعه کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.