تماشا کنید؛ خرد شدن گوشی لنوو لیجن ۲ - تکفارس 
تماشا کنید؛ خرد شدن گوشی لنوو لیجن ۲ - تکفارس 

تماشا کنید؛ خرد شدن گوشی لنوو لیجن ۲

خشایار جهانی
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - 08:01
تماشا کنید؛ خرد شدن گوشی لنوو لیجن ۲ - تکفارس 

گوشی جدید گیمینگ شرکت لنوو، با نام لنوو لیجن Dual 2 یک گوشی هوشمند مناسب برای بازی است که دارای دو درگاه USB-C، دوربین پاپ‌آپ و فن داخلی است. لنوو کلی قابلیت و امکانات در این گوشی قرار داده است و تصمیم گرفت تا فن گوشی به‌همراه کلی امکانات جانبی دیگر را در پشت دستگاه قرار دهد. نتیجه این کار باعث افزایش ضخامت گوشی و دست‌یابی به دو باتری در این گوشی شد.
همه‌چیز به‌نظر عالی بود تا این‌که کانال یوتیوب Jerryrigeverything آزمایش مقاومت را سر این گوشی به‌ظاهر محکم پیاده کرد.

مطالب مرتبط:

کالبد شکافی روگ فون ۵ دلیل شکسته شدن این گوشی در آزمایش خم شدن را مشخص کرد

به‌عنوان بخشی از فعالیت همیشگی این کانال، همیشه شاهد این هستیم که گوشی‌های جدید و تازه‌معرفی‌شده در این کانال تست مقاومت را انجام داده و پس از آن نیز کالبدشکافی را پشت سر خواهند گذاشت. در ویدیوی زیر خواهیم دید که گوشی لنوو لیجن ۲ در تست مقاومت، هنگام آزمایش خمیدگی نمایشگر به هیچ عنوان خوب عمل نکرده و از وسط نه دو نیم، بلکه سه قسمت شد.

دلیل شکستن این گوشی ۹۵۰ دلاری، ضعیف بودن خط آنتن در بدنه بود که از پلاستیک ساخته شده بود. همچنین به‌دلیل وجود فن در پشت گوشی، به‌هنگام خم کردن آن، فشار مضاعفی بر قسمت خط آنتن روی بدنه وارد شد و نتیجه چیزی شد که می‌بینید.
لازم به ذکر است که گوشی گیمینگ لنوو تنها تلفن همراهی نیست که اخیرا در تست خمیدگی خوب عمل نکرده و شکسته شده است. روگ فون ۵ نیز نتوانست در این آزمایش سربلند بیرون بیاید و شکسته شد. به‌نظر می‌رسد که وجود باتری دوگانه در دو طرف گوشی‌های هوشند یکی دیگر از دلایلی است که این گوشی‌ها نمی‌توانند در مقابل خمیدگی مقاومت کنند.
منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید