ساختمان های سکونتی شرکت بنتلی رسما معرفی شدند - تکفارس 
ساختمان های سکونتی شرکت بنتلی رسما معرفی شدند - تکفارس 

ساختمان های سکونتی شرکت بنتلی رسما معرفی شدند

محمدحسین فرقانی
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - 22:34
بنتلی

بنتلی، شرکت خودروسازی لوکس اخیراً اعلام کرد که اولین سکونت‌گاه‌های با برند شرکت خود (Bentley) را در ایالت فلوریدای آمریکا خواهد ساخت. نام سکونت‌گاه مورد نظر که با توسط این شرکت انگلیسی تحت مدیریت گروه فولکس‌واگن با همکاری شرکت توسعهٔ دزر (Dezer Development) ساخته خواهد شد، بنتلی رزیدنس (Bentley Residence) خواهد بود.

درست همانند ساختمان‌های دیزاین تاور پورشه (Porsche Design Tower) و آرمانی/کاسا (Armani/Casa)، این سکونت‌گاه‌های بنتلی قرار است در شهر سانی آیل بیچ (واقع در میامی) ساخته شوند. زمین انتخابی برای ساخت این بنا جزو ۲۷ هکتار زمین رو به دریایی است که Dezer Development مالکیت آن‌ها را در ایالت فلوریدا در اختیار دارد.

طبق آخرین گزارشات، این شرکت در کنار شرکت خودروسازی بنتلی از معماران جهانی و شناخته‌شدهٔ «سیگر سوارز» (Sieger Suarez Architects) برای طراحی برج لوکس و ۶۰ طبقه‌شان استفاده خواهند کرد. بیش از ۲۰۰ آپارتمان لوکس نیز قرار است درون این برج ساخته شود که مطمئناً هر یک، از نظر طراحی و زیبایی، از کیفیت‌های قابل توجهی برخوردار خواهند بود.

بنتلی

این برج هم‌چنین آسانسور ویژه‌ای مخصوص خودروها خواهد داشت و هر یک از ساکنین آن، از گارژهای مخصوصی برای قرارگیری اتومبیل‌هایشان برخوردار خواهند بود. با توجه به شکل طراحی بنای مورد نظر، انتظار می‌رود هر یک از واحدهای این مجتمع، نمایی به سوی ساحل شهر میامی نیز داشته باشند.

مطالب مرتبط:

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برای ساکنین آن قابل استفاده خواهد بود، بالکنِ مخصوص و شخصی است که در کنار استخر، سونا و حمام جداگانهٔ هر واحد، تجربهٔ حضور در بنتلی رزیدنس را تکمیل می‌کند. علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود شاهد باشگاه، حمام آب گرم و یک رستوران (به‌صورت عمومی) برای استفاده‌کنندگان از خدمات این ساختمان خواهیم بود.بنتلی

آخرین شایعات حاکی از این‌اند که تکمیل سکونت‌گاه‌های شرکت خودروسازی بنتلی از سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز شده و تا سال ۲۰۲۶، به پایان می‌رسد. بر اساس اعلام رسمی شرکت، طراحی این ساختمان مطابق با قوانین تصویب‌شده از سوی انجمن ساختمان‌سازی سبز فلوریدا یا اف ال جی سی (Florida Green Building Council) پیگیری خواهد شد؛ بدین معنا که مصالح و سایر تجهیزات مورد استفاده برای بنای این ساختمان، از لحاظ طبیعی امن خواهند بود و خطری را برای لاک‌پشت‌های آبی نزدیک ساحل، که در حال انقراض هستند، به همراه نخواهد داشت. مهندسی آن نیز به‌گونه‌ای خواهد بود که کم‌ترین میزان انرژی ممکن را مصرف نماید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید