شیائومی می ۱۱ الترا از نمایشگر می بند ۵ بهره می برد - تکفارس 
شیائومی می ۱۱ الترا از نمایشگر می بند ۵ بهره می برد - تکفارس 

شیائومی می ۱۱ الترا از نمایشگر می بند ۵ بهره می برد

آرمین مکاری
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - 16:51
شیائومی می 11 اولترا

شیائومی قطعاً با معرفی می ۱۱ الترا در هفته گذشته، در کانون توجهات صنعت گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. این گوشی نه تنها از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می‌کند، بلکه طراحی خاصی را به نمایش گذاشته است.

در کنار دوربین‌های پشتی این گوشی، یک صفحه‌نمایش امولد ثانویه قرار دارد و طبق گزارش ITHome، مدیرعامل این شرکت، یعنی آقای لی جون در صحبت‌های خود اعلام کرده است که این نمایشگر، همان پنل به کار رفته در دستبندهای هوشمند شیائومی می بند ۵ است. رزولوشن این نمایشگر ۱۲۶x294 پیکسل است و می‌تواند تا ۴۵۰ نیت روشنایی تولید کند. دلیل این حرکت هنوز معلوم نیست اما نگه داشتن قیمت نهایی محصول، همراه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در زیر ۱۰۰۰ دلار، یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود.

سناریوهای مختلفی برای استفاده از این امولد کوچک در پشت شیائومی می ۱۱ الترا وجود دارد. هدف اصلی آن، این است که به عنوان یک آینه برای عکس‌های سلفی عمل کند اما همچنین می‌تواند برای مدیریت تماس، نمایش اعلان‌ها یا نمایش سطح باتری گوشی مورد استفاده قرار گیرد.

شیائومی می 11 اولترا

می ۱۱ الترا از یک نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی خمیده با رزولوشون ۳۲۰۰x1440 پیکسل و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و در دو مدل با حافظه‌های ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۱۲ عرضه خواهد شد. دوربین پشتی این گوشی سه لنز را در خود جای داده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ با زوم فوق‌العاده ۱۲۰ برابری و یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۸ درجه است.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.