هوآوی واچ ۳ از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده خواهد کرد - تکفارس 
هوآوی واچ ۳ از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده خواهد کرد - تکفارس 

هوآوی واچ ۳ از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - 17:08
هوآوی واچ 2

ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود از سیستم‌عامل گوگل ور او اس (Wear OS) استفاده می‌کرد اما از آن زمان به بعد، شرکت هوآوی تمرکز خود را بر روی ساعت‌های سری GT، که از سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت استفاده می‌کنند، گذاشته بود.

براساس گزارش یکی از افشاکنندگان در ویبو، ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ در اردیبهشت (می) به بازار عرضه خواهد شد. با این وجود، گفته می‌شود که این ساعت از سیستم‌عامل شرکت گوگل و سیستم‌عامل سری GT نیز استفاده نخواهد کرد.

قرار است که این ساعت از سیستم‌عامل هارمونی او اس و رابط کاربری جدیدی استفاده کند و برخلاف ساعت‌های سری GT، از اپلیکیشن‌های شخص ثالث بیشتری پشتیبانی کند. این نسخه از ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی بهره برده و نسبت به ساعت GT از عمر باتری کوتاه‌تری برخوردار خواهد بود.

مطالب مرتبط:

رابط کاربری این ساعت در مقایسه با نسخه‌ی دموی ساعت هارمونی او اس که در مهرماه گذشته نمایش داده شده بود، متفاوت بوده و آیکون‌های آن نیز تغییراتی داشته است.

هارمونی او اس

هوآوی واچ ۳ همانند واچ ۲ پرو (نسخه‌ی استاندارد این ساعت از شیار سیم‌کارت نانو بهره می‌برد) از سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) نیز پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی، هوآوی واچ ۳ را از سری GT، که از اتصالات موبایلی پشتیبانی نمی‌کنند، متمایز می‌سازد. همچنین هوآوی واچ ۳ از وی‌چت (WeChat) با قابلیت پاسخگویی، پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق صدا و متن، پیام مورد نظر خود را برای دیگران ارسال کند (پیام صوتی و یا تبدیل گفتار به متن).

عرضه‌ی گوشی‌های P50 هوآوی به مردادماه (ژوئن) موکول شده است و احتمالاً ساعت هوشمند جدیدی هوآوی نیز در این تاریخ معرفی شود. قرار است که گوشی‌های سری P50 نیز از سیستم‌عامل هارمونی او اس استفاده کنند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید