به نظر می‌آید که کمپانی جیپ در حال تولید خودرویی جدید با نام Commander است - تکفارس 
به نظر می‌آید که کمپانی جیپ در حال تولید خودرویی جدید با نام Commander است - تکفارس 

به نظر می‌آید که کمپانی جیپ در حال تولید خودرویی جدید با نام Commander است

علیرضا فاضل
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - 15:09
جیپ

در کنار دیگر خودروهای معرفی شده امسال، جیپ هم یک خودروی جدید را در کشور برزیل به تولید خواهد رساند. این اتوموبیل جدید به نوعی حکم مدل بالاتر خودروی Compass را دارد. نام این خودرو هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، اما تیزر جدیدی که درباره این محصول جدید منتشر شده، حدس و گمان‌ها را به سمت نام Commander هدایت می‌کند. شایعات قبلی به نام Patriot اشاره داشتند که با انتشار این تیزر جدید، احتمال آن بسیار کم‌رنگ شد.

چندی پیش، یک جیپ شاسی‌بلند استتار شده در سائوپائولو برزیل توسط خبرنگار Motor1 مشاهده شده بود که بر اساس تصاویر ظرفیت آن ۷ نفر تخمین زده می‌شود. تیزری که جدیداً منتشر شده است مشخص می‌کند که این مدل دیده شده در خیابان‌های سائوپائولو تنها یک Compass با صندلی‌های بیش‌تر نیست. جلوی خودرو نسبت به مدل Compass خمیدگی بیش‌تری دارد، دیواره مشبک جلوی آن با جزئیات‌تر است و حتی چراغ‌های جلوی آن متفاوت است. جیپ تأیید کرده است که این مدل جدید با دو موتور توربوشارژ ۱٫۳ لیتری و موتور توربودیزل ۲ لیتری عرضه خواهد شد.

دو حرف E و R به نمایش درآمده در این تیزر به شایعات نام Commander قوت بیش‌تری می‌بخشند. علاوه بر آن، با کمی دقت ‌می‌توانید یک حرف دیگر را نیز مشاهده کنید که شبیه D است؛ این سه حرف در کنار هم تشکیل دهنده سه حرف آخر اسم Commander هستند. کمپانی جیپ‌، هم‌اکنون از نام Grand Commander برای عرضه بعضی محصولات خود بهره می‌برد. نیازی هم به یادآوری نیست که جیپ از نام Commander برای سه خودروی شاسی بلند خود در دهه ۲۰۰۰ استفاده نموده است.

کمپانی جیپ اعلام کرده است که این شاسی‌بلند جدید یکی از پیشرفته‌ترین محصولات تولیدی آنان در کشور برزیل خواهد بود. انتظار می‌رود که این خودروی جدید دارای قابلیت‌هایی مثل کنترل پیمایش خودکار، سیستم هشدار خروج از خط. سیستم هشدار نقطه کور و ترمز اضطراری خودکار باشد. این محصول هم‌چنین دارای یک سیستم چندرسانه‌ای با قابلیت اتصال ۴G و یک شبکه وای‌فای که می‌تواند با تلفن‌های همراه آی‌او‌اس و اندروید همگام شود، خواهد بود. اجزای اصلی این خودرو بسیار شبیه به مدل‌های Compass و Renegade خواهد بود.

معرفی رسمی این اتوموبیل برای سه ماهه دوم ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.