مرسدس بنز CLS در سال ۲۰۲۲‌ با ظاهری دگرگون شده عرضه می‌شود - تکفارس 
مرسدس بنز CLS در سال ۲۰۲۲‌ با ظاهری دگرگون شده عرضه می‌شود - تکفارس 

مرسدس بنز CLS در سال ۲۰۲۲‌ با ظاهری دگرگون شده عرضه می‌شود

علیرضا فاضل
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - 23:27
مرسدس بنز CLS

مرسدس بنز CLS 450 4MATIC در سال ۲۰۲۲ با ظاهر و تکنولوژی جدید به بازار عرضه خواهد شد. این خودوری کوپ-سدان با هدف عرضه اولیه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ برای بازار آمریکای شمالی تولید خواهد شد. کمپانی مرسدس بنز هنوز چیزی درباره قیمت احتمالی آن در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

مرسدس بنز CLS در سال ۲۰۲۲ با ظاهری برگرفته از سری خودروهای کلاس AMG عرضه خواهد شد. ستون درها نسبت به مدل‌های قبلی CLS تغییر کرده است و اکنون دارای یک رنگ مشکی براق است. سپر جلو طراحی موج‌دارتر به خود گرفته است که مسیر ورودی را برای هوا راحت‌تر می‌کند. اسپلیتر جلوی خودرو نیز اکنون رنگی نقره‌فام دارد. لوگوی مرسدس بنز نیز که بر روی شبکه جلوی آن نصب می‌شود، به صورت سه بعدی و به همراه روکشی نقره‌ای طراحی شده است. چراغ‌های جلو نیز در کناره‌‌ها نیز برخلاف مدل فعلی که کهربایی هستند، شفاف‌تر شده‌اند. اما در عقب خودرو، سر اگزوزها به شکل ذوزنقه و با رنگی نقره‌ای جا خوش کرده‌اند و بین آن‌ها یک پخش‌کننده هوا قرار گرفته است.

رنگ آبی تیره متالیک نیز به عنوان رنگ بدنه خودرو برگزیده شده است. رینگ‌های ۵ شاخه و چند شاخه جدیدی نیز برای تایرهای ۱۹ اینچی این CLS جدید نیز طراحی شده است. این رینگ‌ها در دو رنگ خاکستری تیره و مشکی مات عرضه خواهند شد.

در درون خودرو، فرمان آن با سنسورهای خازنی برای کنترل قابلیت‌های اتوموبیل تعبیه شده‌ است. خریداران می‌توانند برای روکش این فرمان از میان چرم ناپا، چوب گردو و چوب خاکستری مات یک گزینه را انتخاب کنند. برای رنگ روکش صندلی‌ها نیز چهار آپشن نِوای سبز یا سرخ و سینای قهوه‌ای یا خاکستری در نظر گرفته شده است.

جدیدترین CLS معرفی شده همراه با یک موتور توربوشارژ با ظرفیت سه لیتر و یک ژنراتور هیبریدی که در داخل موتور به کار رفته است، عرضه خواهد شد. این موتور جدید قدرتی معادل ۳۶۲ اسب بخار دارد و ژنراتور هیبریدی تعبیه شده در آن تا ۱۶ کیلو وات قابلیت گشتاوری دارد.

مرسدس بنز به سایت Motor1 اعلام کرد که این مدل در آمریکای شمالی، با اسم CLS 450 4MATIC عرضه خواهد شد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید