اوپو نسخه‌ی ۵G گوشی رنو ۵ Z را معرفی کرد - تکفارس 
اوپو نسخه‌ی ۵G گوشی رنو ۵ Z را معرفی کرد - تکفارس 

اوپو نسخه‌ی ۵G گوشی رنو ۵ Z را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - 18:05
اوپو رنو 5 Z 5G

شرکت اوپو عضو جدیدی را به لاین‌آپ بزرگ سری رنو ۵ اضافه کرد. این محصول، اوپو رنو ۵ Z نام داشته و علاوه بر پشتیبانی از فناوری ۵G از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۰۰U، سیستم‌عامل کالر او اس ۱۱ (که براساس اندروید ۱۱ طراحی شده است)، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده است.

این گوشی از صفحه نمایش امولد ۶٫۴۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره برده و حسگر اثرانگشت آن در زیر نمایشگر جای گرفته است. همچنین پانچ‌ هول بالای نمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جای داده است.

ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی هوشمند از ویژگی‌هایی مانند حالت شب، ویدیوی HDR، ویدیوی تصویر در تصویر، قفل فوکوس، بوکه‌ی پویا و ارتقای تصویر ماشینی ۲٫۰ بهره می‌برد.

اوپو رنو 5 Z 5G

رنو ۵ Z 5G به باتری ۴،۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۰ واتی مجهز شده است. شارژ این باتری توسط درگاه USB-C انجام می‌گیرد. پشتیبانی از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، NFC و شبکه‌ی ۵G از دیگر ویژگی ‌های این گوشی هوشمند است.

اوپو رنو 5 Z 5G

احتمالاً تمام این ویژگی‌ها کمی آشنا به‌نظر برسند چرا که این گوشی در واقع همان F19 پرو پلاس ۵G است که از فست شارژ ضعیف‌تری پشتیبانی کرده و از یک تراشه‌ی NFC استفاده می‌کند. این گوشی، همانند F19 پرو پلاس ۵G، در دو رنگ سیاه و آبی عرضه خواهد شد.

گوشی اوپو رنو ۵ Z 5G در کشور سنگاپور به قیمت ۳۹۵ دلار (۳۳۰ یورو) و در کشور امارات به قیمت ۴۱۰ دلار (۳۴۵ یورو) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید