سری اکسون ۳۰ شرکت ZTE از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد - تکفارس 
سری اکسون ۳۰ شرکت ZTE از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد - تکفارس 

سری اکسون ۳۰ شرکت ZTE از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - 19:16
اکسون 20

شرکت ZTE در هفته‌ی آینده و در تاریخ ۲۶ فروردین (۱۵ آپریل) از گوشی‌های سری اکسون ۳۰ خود رونمایی خواهد کرد. تصاویر رسمی اکسون ۳۰ پرو که ترکیب دوربین‌های این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد، به تاریخ رونمایی این گوشی اشاره کرده است.

همان‌طور که قبلاً گفته شده بود، این گوشی از سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده و در کنار آن‌ها از یک دوربین تله‌فوتو نیز استفاده خواهد کرد. متاسفانه شایعات مربوط به استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در این محصول، به واقعیت نپیوست و در حد شایعه باقی ماند.

پس از مشخص‌شدن ترکیب دوربین‌های اکسون ۳۰ پرو، انتظار می‌رود که نسخه‌های دیگر این گوشی از دوربین‌های ضعیف‌تری بهره ببردند. شرکت ZTE اخیراً از دوربین سلفی زیر نمایشگر جدیدی رونمایی کرده بود که از صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با نرخ تازه‌سازی گوشی‌های سری اکسون ۳۰ هماهنگ است.

اکسون 30 پرو

براساس اطلاعات وب‌سایت JD.Com، این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. سال گذشته شرکت ZTE، در گوشی میان‌رده‌ی اکسون ۲۰ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده کرده بود. به احتمال زیاد، تنها گوشی اکسون ۳۰ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و دیگر گوشی‌های این سری به پردازنده‌های ضعیف‌تری مجهز خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ی پروی این گوشی از فست شارژ ۵۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در ضمن، شرکت ZTE  قرعه‌کشی جالبی را برپا کرده که به نفرات برنده آن، گوشی‌های سری اکسون ۳۰ جایزه می‌دهد. این قرعه‌کشی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۳۰ آپریل) به پایان می‌رسد و احتمالاً فروش گوشی‌های اکسون ۳۰ نیز از همین تاریخ آغاز خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید