اولین پوستر تبلیغاتی شیائومی ردمی ۲۰X منتشر شد - تکفارس 
اولین پوستر تبلیغاتی شیائومی ردمی ۲۰X منتشر شد - تکفارس 

اولین پوستر تبلیغاتی شیائومی ردمی ۲۰X منتشر شد

مهدی ملکی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - 17:23
ردمی 20X

ردمی، زیر مجموعه شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید است. با این حال به نظر می‌رسد که این رویداد آن چیزی نیست که انتظار می‌رفت و بسیاری را ناامید کند. در واقع این رویداد برای معرفی محصولی است که همانند نسخه پیشین سری، تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. در حقیقت ما در مورد ردمی ۲۰X، صحبت می‌کنیم که از لحاظ منطقی و مشخصات، دنباله ردمی ۱۰X خواهد بود که سال گذشته میلادی روانه بازار شد. ردمی ۱۰X در ماه ژوئن سال گذشته وارد بازار چین شد، بنابراین شاید امسال هم شاهد تاریخ عرضه مشابهی باشیم.

ردمی 20X

پوستر تبلیغاتی گوشی مذکور که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید و در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است، افزون بر طراحی کلی ردمی ۲۰X، رنگ‌های آبی، سفید، نقره و سبز آن را هم به ما نشان می‌دهد.

همچنین در توضیحات این بنر می‌توان پشتیبانی از شبکه ۵G، نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۹۰ هرتز و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل را مشاهده کرد. قیمت مدل پایه سری ردمی ۲۰X با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، ۹۹۹ یوآن چین (تقریباً معادل ۱۵۲ دلار یا ۱۲۸ یورو) است.

گزارش‌های غیررسمی پیشین اشاره کرده بودند که این گوشی به یک پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک مجهز خواهد بود. استفاده از یک نمایشگر فول اچ‌دی+ ال‌سی‌دی، حسگر تشخیص اثر انگشت در لبه دستگاه و حداکثر پیکربندی رم ۶ گیگابایت و شیار کارت میکرو اس‌دی (micro SD) از دیگر موارد افشا شده است.

در زمینه دوربین نیز می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل همراه با دو عدد لنز ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد. این سخت‌افزار توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با نرخ شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌شود. انتظار می‌رود که شیائومی این محصول را به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 به بازار عرضه کند.

مدتی پیش ما دیگر محصول مورد انتظار این شرکت یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو را هم به صورت متنی و هم به صورت ویدیویی بررسی کردیم. شما می‌توانید آن‌ها را از قسمت زیر مشاهده کنید.

دامنه‌ی محصولات شرکت شیائومی، گوشی‌های مختلفی را در بر می‌گیرد اما هوز هم گوشی‌های زیر ۲۰۰ دلار این شرکت، بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. پیشتازی این شرکت در بازار گوشی‌های میان‌رده، با وجود فشار روزافزون ریلمی و سامسونگ، نشان می‌دهد که شیائومی نسبت به مسیری که در آن قدم گذاشته است، آگاهی کامل دارد و این مورد، به‌خصوص در گوشی‌ ردمی نوت ۱۰ مشاهده می‌شود.

با عرضه‌ی این گوشی، شیائومی بار دیگر نشان داد که تعادل خوبی بین عملکرد و قیمتT که اصلی‌ترین مسئله در بازاری مانند بازار کشور هند می‌باشد، برقرار کرده است. اما این به معنی نبود ضعف در این گوشی نیست. در واقع، ردمی نوت ۱۰ مشکلات ریز و درشت زیادی داشته و شاید برخی از این مشکلات، بسیاری از کاربران را از خرید این محصول منصرف کند.

مطالب مرتبط:

 

 

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید