سامسونگ گلکسی بادز پرو ویرایش استن اسمیت معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی بادز پرو ویرایش استن اسمیت معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی بادز پرو ویرایش استن اسمیت معرفی شد

مهدی ملکی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - 15:55
سامسونگ گلکسی بادز پرو

سامسونگ و آدیداس در حال همکاری برای ساخت یک ویرایش مخصوص از گلکسی بادز پرو هستند که از اسطوره ورزش تنیس یعنی استن اسمیت الهام گرفته شده است. این گلکسی بادزها که به رنگ سبز و سفید رنگ‌آمیزی می‌شوند، درون یک جعبه به شکل کلاه قرار خواهند گرفت.

همچنین در این بسته افزون بر محصول مذکور، یک کوپن هم قرار خواهد گرفت که کاربر به وسیله آن می‌تواند کفش‌های جدید کتانی این شرکت را که از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، تهیه کند.

جعبه این محصولات نیز به دلیل برنامه این شرکت جهت افزایش بازدهی و جلوگیری از تولید محصولات غیرقابل بازیافت، کاملاً از موادی بازیافت‌پذیر ساخته خواهد شد. در نهایت زمانی که گلکسی بادز پرو با گوشی کاربر سازگار شود، می‌توان یک تم ویژه را نیز روی دستگاه بارگیری کرد.

گلکسی بادز پرو استن اسمیت در تاریخ ۱۸ فروردین سال جاری (۷ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) درون کره جنوبی عرضه می‌شوند. قیمت این ویرایش ویژه گلکسی بادز پرو، تقریباً ۲۴۹ دلار است.

جدیدترین محصول از سری ایربادهای پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی بادز پرو را می‌توان برای این شرکت معادل چیزی دانست که اپل با ایرپادز پرو برای خانواده‌ی خودش به ارمغان آورد. در نقد و بررسی این محصول در تکفارس، ما این‌گونه آن را معرفی کردیم:

در نهایت و اگر بخواهیم به یک جمع‌بندی مفید برسیم، تنها در صورتی به سراغ این ایربادها بروید که زندگی‌تان با سامسونگ گره خورده و علاقه‌ای به مهاجرت به برندهای دیگر را ندارید؛ علاوه بر این، این ایربادها می‌توانند برای کسانی که دوست دارند در وان حمام به موسیقی گوش دهند و یا کسانی که بیش ‌از حد بادهای خود را گم می‌کنند نیز گزینه‌ی خوبی باشند؛

اما در عین حال کسانی که به ایربادها به چشم ابزاری برای به دست آوردن کمی آرامش و سکوت نگاه می‌کنند و یا به دنبال کیفیت صدای عالی هستند و همچنین کسانی که از گوشی‌های غیر سامسونگی و دستیارهای صوتی دیگر مانند گوگل و سیری استفاده می‌کنند، احتمالاً این ایربادها را چندان مناسب خود پیدا نکنند.

شما می‌توانید بررسی این محصول سامسونگ را از این لینک مشاهده کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. آیا خرید این ویرایش مخصوص را علاقلانه می‌دانید؟

منبع:‌ GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید