به روزرسانی جدیدی برای گوشی های ال جی منتشر می شود؟ - تکفارس 
به روزرسانی جدیدی برای گوشی های ال جی منتشر می شود؟ - تکفارس 

به روزرسانی جدیدی برای گوشی های ال جی منتشر می شود؟

خشایار جهانی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - 10:45
به روزرسانی جدیدی برای گوشی های ال جی منتشر می شود؟ - تکفارس 

ال جی به‌طور رسمی اعلام کرد که به‌زودی بخش موبایل خود را خواهد بست. سوالی که برای بسیاری پیش می‌آید این است که برای گوشی‌های موجود ال جی چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا این گوشی‌ها به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد یا خیر؟ طبق گفته ال جی، به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های ال جی ادامه خواهد داشت و حتی اندروید ۱۲ نیز برای بسیاری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود.

در واقع با وجود این که ال جی بخش گوشی‌های هوشمند خود را می‌بندد، اما قول داده است که به‌روزرسانی‌هایی را برای گوشی‌های جدید خود عرضه کند و فعلاً به‌طور کامل بی‌خیال گوشی‌های خود نمی‌شود. ال جی بیان کرد:

گوشی‌های جدید ال جی که اخیراً معرفی شدند، همچنان به فروش خواهند رسید. ال جی پشتیبانی خدماتی و به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای محصولات خود برای مناطق محتلف عرضه خواهد کرد. ال جی با همکاری تامین‌کنندگان و شرکای تجاری به پایان‌بندی خوب بخش موبایل خود خواهد رسید. جزئیات مرتبط با استخدام کارکنان منتشر خواهد شد.

گزارشی در سایت کره‌ای ال جی (از طریق XDA) مشخص کرد که این شرکت فعلاً قصد دارد که اندروید ۱۱ را برای گوشی‌هایی که مشخص کرده است، عرضه کند. بعد از آن، اندروید ۱۲ نیز برای بعضی گوشی‌ها منتشر می‌شود، اما کدام گوشی‌ها؟ خب، ال جی هنوز به‌طور رسمی اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود که ال جی ولوت، V60 و ال جی وینگ اندروید ۱۲ را دریافت کنند.

 

البته باید بدانید که ال جی در انتشار به‌روزرسانی کمی کند عمل می‌کند و حتی در سال ۲۰۱۸ با تاسیس بخشی به نام «مرکز به‌روزرسانی نرم‌افزار» قول داد که این تاخیر در ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری را کم‌تر کند، اما موفق نشد.

منبع: ۹to5google

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید