فناوری ۵ جی و دوربین پیشرفته در گوشی بعدی بلک بری - تکفارس 
فناوری ۵ جی و دوربین پیشرفته در گوشی بعدی بلک بری - تکفارس 

فناوری ۵ جی و دوربین پیشرفته در گوشی بعدی بلک بری

حامد شهرزاد
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - 15:41
blackberry

اوایل ماه اوت سال گذشته، گزارشی منتشر شده بود مبنی بر این که آن وارد موبیلیتی برای ساخت گوشی‌های هوشمند جدیدی با نام بلک بری مجوز گرفته است و قصد دارد امسال اولین تلفن همراه بلک بری مجهز به فناوری اتصال به شبکه ۵ جی را تولید کند. اما این خبر در حدود هشت ماه پیش منتشر شده بود بود و ما نگران بودیم که تلفن همراه آینده شرکت بلک بری ممکن است منتشر نشود.

چیزی که ما واقعاً آن را درک می‌کنیم و متوجه آن هستیم این است که این گوشی هوشمند به صفحه کلید نمادین بلک بری کیو دبلیو ای آر تی وای مجهز خواهد شد. همچنین، انتظار داریم که این تلفن همراه که توسط صاحب امتیاز برند بلک بری منتشر خواهد شد، به یک دوربین بسیار قدرتمند و پرچمدار مجهز باشد و از تمام اتصالات ۵ جی و موارد مشابه آن پشتیبانی می‌کند. این دو مشخصه برای موفقیت گوشی هوشمند جدید بلک بری بسیار مهم و حیاتی است.

گوشی هوشمند جدید بلک بری از سیستم عامل اندروید بهره خواهد برد

شبکه ۵ جی بلک بری

بلک بری کی ۲ گوشی هوشمند قبلی این برند بود که توسط دارنده مجوز سابق یعنی شرکت تی سی ال تولید شده بود.

قطعاً باید منتظر معرفی و عرضه این گوشی هوشمند در نیمه اول امسال باشیم. این تلفن همراه نکات برجسته بسیار زیادی دارد، اما طبق گفته تک رادار، این گوشی هوشمند ممکن است برای مدت نامشخصی به تأخیر بیفتد، که ممکن است به موفقیت تلفن همراه بلک بری صدمه وارد کند.

از زمانی که بلک بری پریو به طور رسمی در اوایل نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شد، تمام مدل‌های بلک بری به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند و ما انتظار داریم که گوشی‌های آینده نیز از همین سیستم عامل استفاده کنند. با این وجود، ذکر این نکته ضروری است که بلک بری در توافق نامه مجوز خود با آن وارد موبیلیتی به طور خاص هیچ شرطی را عنوان نکرده است، اما در آخر این توافق نامه برای نشان دادن اهداف تلفن‌های هوشمند بلک بری، از چندین تلفن نام برده شده است، به این معنی که برخی تلفن‌های جدید بلک بری ممکن است در آینده معرفی و عرضه شوند.

این برای شناخته شدن برند بلک بری میان خریداران جدیدتر بسیار مهم و لازم است. این امر تا حد زیادی به این موضوع بستگی دارد که آیا اصلا نیازی به برند بلک بری در بازار تلفن‌های هوشمند اندروید وجود دارد یا خیر.

بلک بری به امنیت کاربران و سازمان‌های مختلف اهمیت می‌دهد

به طور جزئی، تک رادار بیان کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، بلک بری جدید ممکن است به یک دوربین بسیار قدرتمند و پرچمدار که مناسب برای همه اهداف و محیط است، مجهز شود که باعث می‌شود این تلفن همراه با قیمت بالاتر از مدل اصلی بلک بری به فروش برسد. آن وارد موبیلیتی نیز بیان کرد که این دستگاه برای بازار‌های مصرف‌کنندگان عادی و همجنین مراکز سازمانی مناسب خواهد بود.

پیتر فرانکلین، مدیرعامل آن وارد موبیلیتی، گفت:

امروزه، برای موفقیت و رسیدن به اهداف مختلف، بازار بسیار گسترده گوشی‌های هوشمند بسیار مهم خواهد بود چراکه بیش از نیمی از مردم جهان از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. با این حال، آنچه از دست رفته است، ایمنی فوق العاده و فناوری است که می‌تواند مشکلات خاصی را برای کاربران و همچنین سازمان‌ها و مراکز حساس حل کند. تلفن‌های هوشمند باید دارای تکنولوژی‌های برتر باشند و نیاز‌های کاربران تجاری، کاربران دولتی و مصرف‌کنندگان آگاه به امنیت را برآورده کنند. این شکافی است که اکثر ما‌امیدواریم بتوانیم آن را پر کنیم.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.