حتی آتاری نیز درگیر ان اف تی است - تکفارس 
حتی آتاری نیز درگیر ان اف تی است - تکفارس 

حتی آتاری نیز درگیر ان اف تی است

حامد شهرزاد
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - 09:56
NFT

آتاری یا همان نهاد سازمانی و کمپانی است که این شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی را اداره می‌کند (چراکه آتاری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و اکنون به طور رسمی ورشکسته شده است)، به سمت توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان ان اف تی که فناوری هیجان انگیزی که این روز‌ها اخبار زیادی پیرامون آن منتشر می‌شود، تمایل پیدا کرده است با استفاده از نوستالژی بازی‌های آتاری، بتواند درآمد نسبتاً مناسبی را از آن خود کند.

ان اف تی شرکت آتاری شامل یک مجموعه دیجیتالی لیمیتد ادیشن (با تعداد محدود) است که بر اساس عناوین گسترده بازی‌های ویدیویی قدیمی اما جذاب کنسول‌ها و سیستم عامل آتاری و با یکپارچه‌سازی با سیستم عامل این شرکت ساخته شده است. به عنوان بخشی از مجموعه بازی‌های کامپیوتری آتاری، این مجموعه جدید نیز از طریق یک سری حراجی‌ها به فروش می‌رسد. این حراجی مجازی است و کاربران باید به سایت آتاری مراجعه و در حراجی شرکت کنند. طبق گفته پایگاه خبری آرس تکنیکا، دسته اول این هفته – که شامل ۱۱۰ نشانه به نمایندگی از مدل‌های سه بعدی جعبه‌های بازی سنتیپد اتنتی ۲۶۰۰ است – در مجموع به قیمت تقریباً ۱۱۰۰۰ دلار اتر ارز رمزنگاری شده به فروش رسانده است.

امروزه افراد زیادی از ان اف تی برای مصارف گوناگون استفاده می‌کنند

توکن های غیر قابل تعویض بیپل ان اف تی

آتاری گفت که حراج‌های آینده شامل کپی کردن صحنه‌های بازی در عناوین متعدد خود بر اساس سری سه بعدی پونگ خواهد بود و با توجه به لیست دارایی‌های این شرکت، اولین بازی آرکید پونگ که در سه ماهه اول سال ۱۹۷۲ در بار اندی کپ معرفی شده است، در حراج هفته آینده وجود خواهد داشت. در سه ماهه جاری، یکی از آن‌ها توسط ال آلکورن ایجاد شده است که به نظر می‌رسد این یک اقدام عجیب و نامعمول از طرف آتاری باشد، اما این اقدام با بدترین کاری که مردم با ان اف تی انجام داده اند فاصله زیادی دارد. شرکت فانکو نیز به تازگی به جمع استفاده‌کنندگان از ان اف تی پیوسته است تا بتواند از این طریق کسب درآمد کند. این شرکت همچنین قصد دارد یک مدل سه بعدی از کابینت بازی را به همراه امضای دیجیتال خالق بازی دونا بیلی به حراج بگذارد که همراه با کابینت بازی سی بازیابی شده واقعی است.

اگر اخبار مربوط به ان اف تی را دنبال نمی‌کنید، پس باید بدانید که ان اف تی هر نوع ارز رمزنگاری شده و یک کالای دیجیتالی منحصر به فرد است که بلاک چین ردیابی می‌کند تا بداند چه کسی مالک پرونده است. قیمت این خریداران سی ان اف تی بین ۱۸۰٫۷۸ تا ۱۸۰۰۰ دلار است که از نظر بسیاری از مردم عجیب است چراکه شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که اکنون می‌توانید یک نسخه فیزیکی معتبر را با حدود ۵ دلار در‌ای بی‌دریافت کنید. این موضوع فقط نشان می‌دهد که ما در حال نزدیک شدن به اوج اشباع ان اف تی هستیم. شما به وسیله ان اف تی می‌توانید مالک مقداری هوا شوید، می‌توانید مالک یک توییت شوید و اکنون می‌توانید یک مدل سه بعدی منسوخ شده از دهه ۸۰ داشته باشید، که صد‌ها برابر‌گران‌تر از نسخه واقعی است.

منبع: GIZMODO

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.