اطلاعات باتری گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 2 فاش شد - تکفارس 
اطلاعات باتری گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 2 فاش شد - تکفارس 

اطلاعات باتری گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 2 فاش شد

محمدحسین فرقانی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - 20:38
سامسونگ گلکسی زد فولد - زد فلیپ

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در اواخر سال میلادی پیش رو، گوشی گلکسی زد فلیپ ۲ (Galaxy Z Flip 2) خود را، به‌عنوان جانشین دو مدل گلکسی زد فولد ۲ (Galaxy Z Fold 2) و زد فلیپ (Z Flip)، معرفی و عرضه نماید.

اخبار و شایعات زیادی پیرامون جانشین زد فلیپ در ماه‌های گذشته منتشر شده و در حال حاضر نیز، به لطف Safety Korea، ۳C و DEKRA، موفق به کسب اطلاعات جدیدی در رابطه با باتری این دستگاه شده‌ایم.

سامسونگ

به‌نظر می‌رسد مدل بعدی گوشی‌های تاشو از سری Z، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دارای باتری‌های دوگانه‌ی ۹۰۳ و ۲۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی (به‌ترتیب با مدل‌های EB-BF712ABY و EB-BF711ABY) خواهد بود. این تصاویر اخیرا از سوی رسانه‌ی Safety Korea فاش شدند.

مجموع ظرفیت باتری تخمین‌زده‌شده برای این گوشی در کل ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. با توجه به داده‌هایی که اخیرا منتشر شد، می‌توان گفت سامسونگ قصد دارد برای مدل بعدی گوشی هوشمندش از باتری بزرگتر در پایین دستگاه و از باتری کوچک‌تر در نیمه‌ی بالایی آن استفاده کند.

هم‌چنین گفته می‌شود شماره مدل این دستگاه SM-F711 خواهد بود. علاوه بر این، طبق آخرین داده‌ها، انتظار داریم دو آپشن ظرفیت داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را برای گلکسی زد فلیپ ۲ شاهد باشیم. هنوز معلوم نیست این مدل از چه دوربین و پردازنده‌ای برخوردار خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید