تماشا کنید: جعبه گشایی ردمی نوت ۱۰ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی ردمی نوت ۱۰ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی ردمی نوت ۱۰

مهدی ملکی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - 20:02
شیائومی ردمی نوت ۱۰

دامنه‌ی محصولات شرکت شیائومی، گوشی‌های مختلفی را در بر می‌گیرد اما هوز هم گوشی‌های زیر ۲۰۰ دلار این شرکت، بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. پیشتازی این شرکت در بازار گوشی‌های میان‌رده، با وجود فشار روزافزون ریلمی و سامسونگ، نشان می‌دهد که شیائومی نسبت به مسیری که در آن قدم گذاشته است، آگاهی کامل دارد و این مورد، به‌خصوص در گوشی‌ ردمی نوت ۱۰ مشاهده می‌شود.

با عرضه‌ی این گوشی، شیائومی بار دیگر نشان داد که تعادل خوبی بین عملکرد و قیمتT که اصلی‌ترین مسئله در بازاری مانند بازار کشور هند می‌باشد، برقرار کرده است. اما این به معنی نبود ضعف در این گوشی نیست. در واقع، ردمی نوت ۱۰ مشکلات ریز و درشت زیادی داشته و شاید برخی از این مشکلات، بسیاری از کاربران را از خرید این محصول منصرف کند.

زمانی که برای اولین بار گوشی ردمی نوت ۱۰ را در دست بگیرید، متوجه وزن سبک آن خواهید شد. این گوشی ۱۷۹ گرم وزن داشته و در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار، که معمولاً بیش از ۲۰۰ گرم وزن دارند، سبک‌تر است. بدنه‌ی پشتی این گوشی از جنس پلاستیک مقاوم بوده و به دلیل طراحی مات آن، رد اثر انگشت و خط و خش بر روی آن باقی نمی‌ماند. قابلیت استفاده‌ی تک‌دستی در این گوشی کمی آزاردهنده است اما موارد کاربردی و مفید بسیاری هستتند که باعث می‌شود از این مشکل چشم‌پوشی کنید.

نوع طراحی دوربین‌های این گوشی همانند گوشی‌های پرچمدار شیائومی بوده و شیائومی این طراحی را EVOL (برعکس کلمه‌ی LOVE) نامیده است. شاید این نام کمی مسخره به‌نظر برسد اما طراحی این گوشی، هیچ شباهتی به‌ گوشی‌های ارزان‌ ندارد. با این وجود، محفظه‌ی دوربین‌ها در برابر خط و خش، آسیب‌پذیر بوده و بهتر است که برای آن از یک محافظ استفاده شود.

شیائومی برای صفحه نمایش این گوشی از پنل اولد استفاده کرده است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. این صفحه نمایش از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی کرده و رنگ‌های آن بسیار طبیعی به‌نظر می‌رسند. با این حال، حالت رنگ خودکار گوشی کمی مات به‌نظر رسیده و پیشنهاد می‌شود از حالت اشباع، که روشنایی بهتری داشته، استفاده کنید.

همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی بسیاری در اختیار کاربر قرار گرفته است. ‌به‌طور کلی، طراحی گوشی ردمی نوت ۱۰ جذاب و چشمگیر بوده و تنها نکته‌ی منفی آن، حلقه‌ی سفید رنگ دور دوربین است که تا حدودی از زیبایی گوشی کاسته است. این گوشی به همراه یک شارژر ۳۳ واتی (مشابه گوشی‌های سری پرو)، یک کابل USB-C، دفترچه‌ی راهنما و یک قاب محافظ عرضه شده است. شما می‌توانید در زیر جعبه گشایی ردمی نوت ۱۰ را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.